Pe intervalul orar in care s-a difuzat „Titanicul” (20.00 – 23.45), Antena 1 a obtinut, conform datelor furnizate de CSOP/ Taylor Nelson Sofres, o audienta medie de 24.2% si o cota de piata de 50.2%, reducand practic la tacere tot ceea ce a insemnat concurenta. PRO TV s-a clasat pe pozitia a doua, cu o medie de rating de 6.3% si o cota de piata de 13.1%, in timp ce Romania 1 a avut numai 4.1%, respectiv 8.6%.
Nici revenirea lui Florin Calinescu la Tele 7abc nu a pus vreo problema „Titanicului”, emisiunea sa difuzata de la ora 21.00 avand o medie de audienta de doar 1.8% si o cota de piata de 3.7%. In acest an doar doua transmisii fotbalistice au reusit sa obtina o audienta mai mare decat a „Titanicului”, meciul Romania-Norvegia din preliminariile Euro 2004 (12 octombrie, 25.3% rating) si meciul amical Franta – Romania (13 februarie, 25% rating).