Petrecăreții de la Hotel du Cap au văzut cum, din larg, se apropie o barcă cu bărbați mascați și cu veste pe ei, ținând un steag negru, asemanător cu cel al grupării jihandiste Stat Islamic. Imediat, oamenii s-au gândit că este vorba de un posibil atac terorist, ținând cont că ediția din acest an a avut măsuri de siguranță sporite în urma atacurilor din ultima vreme.
Cannes film festival guests scream as masked men 'storm hotel' in ISIS terror 'prank'https://t.co/J0FJNFmtG2 pic.twitter.com/gcY6JXfzAa
— Daily Mirror (@DailyMirror) 14 mai 2016
„Am fost luați prin surprindere. Apoi, cineva a țipat și oamenii au sărit de pe scaune și au început să se agite, fugind spre zona cu piscina. Chiar ne-am speriat, a fost un moment de panică. Faptul că acei bărbați erau îmbrăcați ca teroriștii din ISIS a fost destul de șocant pentru noi,” a declarat un invitat pentru Daily Mirror. Însă, totul s-a dovedit a fi doar o glumă proastă, aceasta fiind, de fapt, acțiunea inedită a unei campanii de PR pentru un start-up online, al companiei Oraxy.
„Nu a fost vorba despre nici un atac terorist. A fost o idee de publicitate pentru un site” a spus un reprezentant al poliției franceze.
De asemenea, un reprezentant al companiei pentru care se făcea publicitare a declarat că le pare rău pentru sperietură însă nu au plănuit ca scena să pară a fi un atac terorist.