Vloggerul Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, este una din noile senzații ale internetului, pe segmentul adolescenți. Puștiul, care a împlinit 18 ani în februarie, e deja milionar din canalul său YouTube, iar la primul concert - căci s-a lansat și-n muzică - și-a umflat contul și cu vânzări de obiecte personalizate.
Pe 1 iunie, Selly și trupa lui, 5GANG, a avut primul concert la Arenele Romane. Deși, inițial, era programat un singur show, la ora 19.00, datorită numărului mare de cereri, tânărul a suplimentat biletele și a organizat încă unul, de la ora 14.00, iar biletele – care au costat între 64 de lei și 140 de lei – s-au epuizat instantaneu!
Selly și-a frecat mâinile la final, bucuros de câștiguri, nu numai pentru că spectacolele au fost sold-out. Și vânzarea de obiecte personalizate a mers fabulos. În ziua concertelor, fanii vloggerului au cumpărat de la el tricouri și hanorace în valoare de 30.000 de euro!
Cu peste două milioane de subscriberi pe propriu canal de YouTube, Selly este cel mai urmărit vlogger din România, iar asta îi aduce un venit lunar de 10.000 de euro. Iar asta nu e tot. Câștigă și din contracte de promovare, și din reclame, și de pe urma concertelor pe care le susține alături de colegii din 5GANG – Diana Condurache, Gami, Pain și Exploit – pentru copiii și adolescenții care se regăsesc în muzica sa.