Ştefan Bănică a spus că această „maturitate” „vine din zecile de concerte purtate”. El a declarat că cele peste 150.000 de bilete vândute în total la spectacolele sale sunt un lucru care îl responsabilizează şi îl onorează.
La lansarea discului, care a avut loc la show-room-ul Automobile Bavaria Group din Şos. Bucureşti-Ploieşti, sponsorul principal al Campaniei Super-love, au participat colaboratori ai artistului, precum Wilmark, AG Weinberger, Virgil Ianţu, Nicu Alifantis, Simona Pătruleasa, dar şi soţia cântăreţului, Andreea Marin Bănică.
Ştefan Bănică a spus că a început să lucreze la acest album în urmă cu patru-cinci luni, iar în studio a înregistrat melodiile în perioada august-septembrie. „În studio mi-am dat seama cum sună cântecele noi”, a spus el.
Totodată, cântăreţul i-a mulţumit Oanei Sârbu, cu care a colaborat la piesa „Super-love”. Artistul a mai spus că unul dintre cântecele de pe album este dedicat fiicei sale, Violeta: „Mulţi dintre tăticii de fete o să mă înţeleagă. E un sentiment care nu poate fi descris”.
Fotografii: Dumitru Angelescu