Campania “Goana după chirie” a obținut aurul (Gold Award) la categorie “Best Social Media Campaign”. În cursa pentru premiile acestei categorii au fost înscrise alte 17 campanii de branduri precum Nivea, Kaufland România sau Samsung România.
Tot campania “Goana după chirie” a fost premiată și cu bronz (Bronze Award) în categoria “Best Content Marketing Campaign”. Alte 14 proiecte au fost înscrise în concurs de branduri precum Coca-Cola HBC, Philips Avent sau Sameday.
“Suntem bucuroși să primim două premii la Webstock pentru o campanie care a reușit să îmbine cu succes educația imobiliară cu elemente de entertainment, adresându-se într-un mod inovator și captivant generației Z. Această recunoaștere confirmă faptul că abordările moderne și neconvenționale pot trata subiecte serioase, cum ar fi imobiliarele, într-un mod accesibil și atractiv pentru un target tânăr, asigurând totodată o educație valoroasă într-un format ușor de digerat și de urmărit”, a declarat Daniel Crainic, director de marketing Imobiliare.ro.
“Goana după chirie” este o campanie lansată de Imobiliare.ro alături de agenția Sector 7 HUB în toamna anului trecut.
Conceptul care a stat la baza sa a fost cel de mock reality show care îmbina informația cu umorul și transforma această goană metaforică după locuința perfectă de închiriat într-un concurs imobiliar prezentat de Șerban Trîmbițașu, unul dintre cei mai populari agenți imobiliari de pe TikTok.