Având în vedere faptul că, în Bucureşti, compania pune la dispoziţia clienţilor săi aproximativ 3.000 de puncte de plată a facturilor cu o distribuţie geografică echilibrată, începând cu data de 2 aprilie 2012, în sediul GDF SUEZ Energy România din Bucureşti activitatea de încasare a facturilor de gaze naturale va înceta. Clienţii companiei au fost informaţi în prealabil despre acest lucru.
Continuând procesul de modernizare şi de îmbunătăţire a serviciilor oferite, GDF SUEZ Energy România a dezvoltat, în ultimii ani, numeroase modalităţi alternative pentru plata facturii de gaze naturale, având în prezent peste 13.500 puncte de plată în aria sa de activitate la partenerii bancari, oficii poştale, comercianţi sau benzinării. Folosirea modalităţilor alternative de plată este avantajoasă pentru clienţi, deoarece locaţiile partenerilor pentru plata facturii sunt situate în proximitatea locuinţei clienţilor, aceştia nefiind nevoiţi să se deplaseze special pentru plata facturii de gaze naturale în sediile companiei.
Activitatea de relaţii cu clienţii în sediile GDF SUEZ Energy România va continua să se desfăşoare conform intervalelor orare cunoscute şi include :
– încheiere contracte gaze naturale; primire cereri acord acces; schimbări titular contract furnizare gaze naturale; încheiere contracte revizii şi verificări; abonare Facture verde – serviciu gratuit de transmitere a facturii prin e-mail; alte informaţii utile. Lista completă a modalităţilor de plată este disponibilă pe site-ul companiei la adresa www.gdfsuez-energy.ro.
Pentru informaţii suplimentare, clienţii pot contacta consilierii GDF SUEZ Energy România : telefonic, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30-19.00, la numărul 021.9366 (Bucureşti, Ilfov).