Evenimentul, organizat de Agenţia Italiană pentru Comerţ Exterior (ICE) – biroul de la Bucureşti cu sprijinul Ambasadei Italiei la Bucureşti, aduce încă o dată în faţă opiniei publice măsura expresiei “Made în Italy” şi anticipează semestrul în care Italia va deţine preşedinţia Uniunii Europene.
Timp de o lună vor putea fi apreciate de către publicul larg peste 100 de mărci şi produse italiene în peste 500 de magazine, restaurante şi lanţuri de retail la preţuri promoţionale, într-o atmosferă de sărbătoare, cu muzică, evenimente, degustări, demonstraţii culinare, şi alte surprize.
“Anul acesta, dincolo de tradiţionala prezenţă a restaurantelor de calitate şi a brand-urilor cunoscute de modă şi design interior, am atras toate principalele reţele de distribuţie din ţară pentru a înlesni prezenţa produselor Made în Italy la nivel global. Că Agenţie – ICE ne-am propus să ne adresăm unui public variat, de la consumatori la presă, de la buyers la distribuitori, şi am reuşit să introducem în Festival sectorul editorial, cu un impact comercial foarte mare dincolo de cel cultural”, a spus Luca Gentile, Directorul Agenţiei– ICE în România.
“Sunt deosebit de încântat de lansarea noii ediţii a Festivalului Italian. Şi în acest an, iniţiativele din program vor aduce un omagiu excelenţei “Made în Italy”. Sunt încântat să văd cum se consolidează vechile colaborări şi cum iau naştere altele noi în această ţară importantă, unde Italia este de mulţi ani printre primii parteneri comerciali – mai precis al doilea – şi primul că număr de societăţi costituite”, declară Excelenţă să Diego Brasioli, Ambasadorul Italiei la Bucureşti.
Organizatorii au pregătit evenimente care au strânsă legătura cu moda şi gastronomia italiană. Programul evenimentelor poate fi consultat pe site-ul oficial al festivalului.