Campania face parte din programul „Tot ce îți dorești este Grecia” și are scopul să promoveze statul mediteranean cunoscut pentru plajele și stațiunile sale care atrag milioane de turiști din întreaga lume pe timpul verii.

Sponsorizată de Fundația Onassis, campania este prima din Grecia care promovează exclusiv destinații de vizitat în sezonul de iarnă și încearcă să arate că țara are mai mult decât destinații insulare. Printre elementele-cheie ale campaniei se numără faptul că Grecia este un loc autentic și sigur de vizitat.

Campania prezintă o serie de destinații ale regiunilor Tesalia, Macedonia de Vest, Epir, Grecia Centrală și Peloponez, inclusiv Meteora, Nymfaio, Florina, Karpenisi, Corint și Ioannina.

Timp de patru luni, campania „Grecia are o iarnă” va prezenta peisajul rural al țării, munți, lacuri, râuri, sate, gastronomie locală, tururi și activități care pot fi savurate în natură, inclusiv plimbări cu bicicleta, parapanta și rafting.

Campania promovează, de asemenea, orașe mari și cunoscute precum Atena și Salonic și atracțiile pe care le au de oferit în timpul sezonului de iarnă.

„Campania vine într-un moment dificil pentru Europa din cauza variantei Omicron, dar scopul nostru este să ne sprijinim destinațiile de iarnă care au trecut prin momente grele în ultimii doi ani”, a spus ministrul grec al turismului, Vassilis Kikilias, adăugând că își propune să stimuleze cererea în sezonul de iarnă și să combată sezonalitatea.

Potrivit lui Kikilias, noua campanie va fi actualizată frecvent, în funcție de evoluțiile pandemiei de pe piețele țintă ale Greciei, care includ Marea Britanie, Germania, Franța, Italia, Spania, Danemarca, Suedia, Polonia și Israel.

La rândul său, secretarul general al Organizației Naționale a Turismului (GNTO), Dimitris Fragakis, a spus că noua campanie depășește promovarea Greciei ca destinație familiară „soare și mare” și urmărește să promoveze destinațiile și afacerile țării care oferă experiențe unice de iarnă.

„Noua strategie a GNTO vede toată Grecia ca o potențială destinație turistică și care poate fi vizitată pe tot parcursul anului”, a spus Fragakis, subliniind că campania va demonstra că destinațiile continentale ale țării pot juca un rol principal în turismul de iarnă.

Ministerul Turismului și GNTO plănuiesc să lanseze în curând o a doua campanie care se va concentra pe destinațiile grecești ideale pentru city break-uri.

La rândul său, secretarul general al GNTO, Dimitris Fragakis, a spus că noua campanie depășește promovarea Greciei ca destinație familiară pentru „soare și mare” și urmărește să promoveze destinațiile care oferă experiențe unice de iarnă.

„Noua strategie a GNTO vede toată Grecia ca o potențială destinație turistică și care poate fi vizitată pe tot parcursul anului”, a spus Fragakis, subliniind că și campania va demonstra că destinațiile continentale ale țării pot juca un rol important în turismul de iarnă.

Ministerul Turismului și GNTO plănuiesc să lanseze în curând o a doua campanie care se va concentra pe destinațiile grecești ideale pentru city break-uri.

Urmărește-ne pe Google News