Meciul de fotbal România-Olanda a fost urmărit de o medie de două milioane de telespectatori din mediul urban, Antena 1 surclasând concurenţa în intervalul în care românii luptau pentru victorie. Vârful de audienţă a atins aproape 2 milioane şi jumătate de telespectatori din urban şi aproape patru milioane la nivel naţional. Pe primul loc în preferinţele telespectatorilor au rămas şi ieri emisiunile „Mireasă pentru fiul meu”, „Acces Direct” sau „Un show păcătos”.
Meciul de fotbal România-Olanda a adus în faţa micilor ecrane peste 3 milioane de telespectatori la nivel naţional, dintre care aproape două din mediul urban. Antena 1a înregistrat o audienţă record difuzând una dintre cele mai aşteptate competiţii sportive, meciul de fotbal România- Olanda fiind cea mai urmărtiă dispută din preliminariile Campionatului Mondial 2014. Astfel, Antena 1 a înregistrat aseară o audienţă medie de 18.8 puncte de rating şi 33.9% share în rândul publicului din mediul urban. Pe locul al doilea s-a situat în intervalul meciului de fotbal postul Kanal D, cu o audienţă la mai puţin de jumătate: 7.5% rating şi 13.5% share. Locul al treilea i-a revenit postului PRO TV, cu doar 4.7% audienţă medie şi 8.6% cotă de piaţă.
Citește și:
- România – Olanda 1-4. Batavii NE-AU ZDROBIT, iar arbitrul a fost din alt film! | FOTO