Ecusoane personalizate pentru angajații care lucrează cu clienții
Personalul care relaționează cu clienții ar trebui să se prezinte în față acestora impecabil, dar și într-un mod care să le permită să se apropie de aceștia. Pe ecuson se află de obicei numele angajatului și funcția pe care acesta o are.
Este o mare diferență între a discuta cu o persoană anonimă și a lucra cu o persoană cu nume cunoscut. Acest detaliu aparent nesemnificativ va da clientului senzația că atunci când lucrurile o iau razna, va putea comunica mai bine cu firma și va putea spune cu subiect și predicat cine a fost angajatul care a creat probleme. De asemenea, cunoscând numele unei persoane, clientul se poate simți mai deschis la discuții și mai tolerant.
Ecusoane pentru expoziții
Atunci când firma participa la expoziții și își prezintă produsele în showroomuri este foarte important că angajații să poarte ecusoane și alte elemente personalizate pentru a se diferenția de celelalte firme care participa.
Astfel, dacă sigla firmei include de exemplu culorile verde și portocaliu, standul sau la showroom ar trebui să fie format din aceste culori iar angajații ar trebui să le poarte. Este mult mai simplu astfel că fiecare firma din sala respectivă să aibă perimetrul sau bine definit și nu vor apărea confuzii în ceea ce privește clienții.
Ecusoane personalizate pentru târguri
Participanții la târguri ar trebui să ofere angajaților ecusoane personalizate din aceleași motive cu cele enunțate la capitolul expoziții sau showroomuri. La târguri se vând de obicei produse sau servicii motiv pentru care fiecare client interesat ar trebui să identifice cu ușurință firma cu care vrea să lucreze în momentul în care ajunge acolo.
Dacă sunt folosite ecusoanele și elementele personalizate definite, clienții vor ajunge mai repede să identifice firma cu care vor să lucreze, să își noteze unde au primit cele mai multe lămuriri și cine are cel mai avantajos preț raportat la calitate.
Utilizarea ecusoanelor pentru eliminarea confuziilor
Atunci când firmele participa la diverse târguri și expoziții, angajații lor sunt răspândiți de obicei în toată sala pentru simplul fapt că unii stau la stand în timp ce alții se plimbă. Atunci când un client vrea să relaționeze în mod special cu o anumită companie, va putea vedea pe ecuson dacă persoană abordată este din compania respectivă sau a făcut o confuzie și trebuie să meargă mai departe.