Google Ads marchează site-urile web care se disting în partea de sus a rezultatelor căutării, marcate cu o etichetă ad – „anunț” . Desfășurarea unei campanii Google Ads este unul dintre cele mai bune moduri în care nu doar că poți direcționa mai mult trafic pe site-ul tău, dar îți crești șansele ca traficul respectiv să se transforme în conversii.
Ești pregătit să te afirmi online cu Google Ads? Atunci e bine să înțelegi ce avantaje aduce acest tip de publicitate online folosind reclame Google.
Avantajul nr. 1 – creșterea numărului de conversii:
Persoanele care dau clic pe Google Ads sunt cu 50% mai predispuse să cumpere. De ce? În parte, se datorează faptului că companiile folosesc Google Ads pentru a licita pe cuvinte cheie cu cea mai mare intenție de cumpărare. Persoanele care caută acele cuvinte cheie sunt gata să cumpere. Nu cercetează și nu evaluează. Știu ce vor și sunt gata să obțină.
Dar oamenii care nu sunt pregătiți să cumpere? Poți încerca o campanie de remarketing. Acest gen de campanie îți permite să vizezi persoanele care au vizitat anterior website-ul tău și acum le pui la dispoziție o ofertă mai convingătoare.
Avantajul nr. 2 – mai mult trafic:
Google procesează peste 5 miliarde de căutări pe zi. Spațiul virtual atrage o mulțime de oameni care caută ceva și mulți dintre ei caută ceva de cumpărat. Reclamele și publicitatea Pay Per Click au scopul de a ajunge la publicul dorit. Poziționarea corectă a campaniilor Google Ads conduc la avantajele întregii rețele Google – e-mail marketing, videoclipuri Youtube, etc. Utilizatorii motorului de căutare Google reprezintă peste 90% din toți utilizatorii de internet din întreaga lume.
Avantajul nr. 3 – targetare precisă:
Există un singur lucru mai bun decât să ai acces la un public mai numeros: să ai acces exact la publicul potrivit. Acesta este un alt avantaj al publicității folosind campanii Google Ads. Poți viza cuvintele cheie cu cea mai bună performanță pentru brandul tău, ajungând la persoanele direct interesate. Multe firme apelează pentru servicii de marketing online la o agentie PPC, care cunoaște exact cum trebuie direcționată o campanie Google Ads. Acest model de plată pe clic (PPC) înseamnă că vei plăti numai atunci când cineva face clic pe anunțurile postate de compania ta.
Poți rafina direcționarea anunțurilor în funcție de tipul de persoane cu cel mai mare grad de conversie. Google Ads se poate seta în funcție de vârstă, sex, locație și interese – permițându-ți să te apropii de publicul ideal.
Avantajul nr. 4 – rezultate mai rapide:
Publicitatea cu Google Ads oferă cea mai rapidă cale de promovare PPC pentru site-ul tău web , pentru o poziționare cât mai bună în rezultatele căutării. Anunțurile plătite sunt avantajate direct și eficient de către Google.
Acestă metodă nu se aseamănă cu SEO, unde trebuie să aștepți cu răbdare pe măsură ce dezvolți conținut, creezi linkuri către acesta și îl promovezi pe măsură ce urci încet pe pagină, în rezultatele căutării. Cu Google Ads, poți promova direct o pagină de destinație, poți licita pentru cuvintele cheie cu cea mai mare conversie și în acest mod obții trafic rapid.
Avantajul nr. 5 – un ROI mai bun:
Poate că cel mai bun beneficiu al Google Ads este rentabilitatea investiției. Spre deosebire de alte strategii de marketing – de la achiziții media până la marketingul de conținut – aici cheltui și plătești doar pentru rezultate. Strategiile pay per clic sunt utilizate pe scară largă și funcționează efectiv. Campaniile Google Ads te ajută să obții cât mai mult din campaniile tale publicitare, oferindu-ți informații clare despre ceea ce funcționează și ce nu.
Ești gata să construiești campania ta de publicitate online cu Google Ads?O agenție PPC performantă folosește campanii Google Ads pentru a targheta publicul ideal, pentru a spori conversiile și pentru a îmbunătăți rentabilitatea investiției în mod rapid. E bine să te adresezi specialiștilor pentru a optimiza bugetul alocat pentru reclame Google.