Zugrăvește magazinul în culori deschise

Dacă vrei să îți amenajezi magazinul alimentar poți începe cu zugrăvirea pereților. Alege culori luminoase și vesele, care să le transmită o stare de bine clienților tăi. În plus, un spațiu luminos va atrage mult mai ușor clienții, iar aceștia vor putea să îți admire mai bine produsele. Iar dacă magazinul tău are ferestre înalte și poți beneficia de lumină naturală, este și mai bine. Iar dacă nu, poți monta un sistem de iluminat, astfel încât fiecare colt al magazinului să aibă vizibilitate.

Folosește rafturi pentru plasarea produselor

Într-un magazin alimentar este important ca mărfurile expuse să nu pară înghesuite. În general, atunci când produsele sunt îngrămădite între ele, acest lucru devine un impediment pentru cumpărător, care este nevoit să caute cu privirea ceea ce își dorește, solicitând deseori asistența vânzătorului. Așa că pentru a evita o astfel de situație, poți alege plasarea aerisită a produselor, pe rafturile din magazin. 

Iar pentru a organiza cât mai eficient un magazin alimentar, vei avea nevoie de mai multe tipuri de rafturi, și anume: rafturi speciale pentru pâine, care sunt din lemn pal sau laminat și servesc pentru expunerea produselor de panificație și brutărie. De asemenea, dacă bugetul îți permite, poți opta și pentru rafturi de tip dulap din lemn, cu uși batante din sticlă. 

Pentru legume și fructe ar trebui să optezi pentru rafturi cu structură metalică, deoarece au o rezistență mai bună. Este important ca acestea să permită susținerea lăzilor cu fructe și legume și să fie prevăzute și cu anumite accesorii, cum ar fi suporturi pentru pungi.  

În general, costurile pentru astfel de rafturi sunt destul de avantajoase, iar capacitatea lor de stocare este mare. În plus, rafturile metalice de perete expun mult mai bine produsele care se comercializează în magazin. Iar pentru o mai bună organizare, se pot utiliza chiar și rafturi metalice de tip colțar, dispuse în diverse unghiuri.

Creează culoare de trecere pentru clienți

Chiar dacă magazinul tău alimentar nu beneficiază de un spațiu foarte generos, este important să îl amenajezi cât mai practic, astfel încât să fie bine organizat. Încearcă să creezi culoare de trecere printre rafturi, astfel încât fiecare client să se poată deplasa lejer, pentru a avea acces facil la produsele expuse.

Expune în partea dreaptă a magazinului produsele importante

Studiile au dovedit că atunci când un client intră într-un magazin, acesta este tentat să meargă spre partea dreaptă a acestuia. Majoritatea persoanelor sunt dreptace, iar acest aspect le influențează și comportamentul, dar și modul de a se orienta în spațiu și de a observa lucrurile din jur. Așa că dacă vrei să pui accentul pe anumite produse pentru a-i atrage pe clienți, ar fi indicat să le poziționezi în partea dreaptă a magazinului. De asemenea, tot în partea dreaptă poți promova câteva produse aflate la oferte, deoarece reducerile îi atrag întotdeauna pe clienți, iar astfel poți crește volumul de vânzări.

Decorează cu stil vitrina magazinului

Vitrina unui magazin este considerată a fi cea mai bună carte de vizită, așa că este necesar să îi acorzi o atenție sporită. Fiind vorba de un magazin alimentar, poți alege un design cât mai simplu, care să îi permită clientului să admire în tihnă produsele din magazin. Sau, poți opta pentru colantarea ferestrelor cu diferite oferte, care să le atragă atenția clienților. Iar în perioada sărbătorilor, poți alege diferite decorațiuni de sezon, de la ghirlande cu beculețe, până la autocolante cu flori, inimioare sau diferite mesaje.

Așadar, aceștia sunt o parte din pașii de care poți ține cont pentru amenajarea unui magazin alimentar cu bani puțini. Nu este necesar să faci investiții prea mari, ci doar să organizezi totul cât mai eficient, astfel încât produsele să aibă o bună vizibilitate. Iar după ce vei termina cu amenajarea, cel mai important aspect va fi păstrarea curățeniei. Așa că va trebui să alegi câteva produse profesionale de curățenie, pentru ca angajații tăi să le poate folosi eficient, deoarece igiena este esențială într-un magazin alimentar.

 
 

Urmărește-ne pe Google News