Noul serial The CROPPERS, disponibil pe canalele de YouTube, Facebook și IGTV KFC, ilustrează viețile unor adolescenți (Lia, Flo, Selena și David) care, în goana după likes, comments & shares, ajung să identifice o nouă idee de business în mediul online, dedicată în mod special tinerilor – crearea de “verticale perfecte”, adică bucăți de realitate pozate și aranjate special pentru social media. Tensiunile create în jurul discrepanței dintre verticala perfectă și orizontala #pebune au dat curs unor întrebări pe baza cărora se desfășoară întreaga acțiune a serialului – Ce ajungem să facem pentru fotografia perfectă? În ce măsură reflectă imaginile din social media realitatea? De ce ne obsedează cum părem pe net — și mai ales, când a ajuns asta să fie mai important decât cine suntem, ce facem și cum arătăm #pebune?
Episoadele sunt lansate săptămânal și vin la pachet cu o experiență inedită de vizionare. Cei care văd serialul pe smartphone au posibilitatea de a avea două perspective diferite în funcție de orientarea device-ului, astfel încât să poată vizualiza în timp real diferențele dintre verticala perfectă și orizontala #pebune. Experiența poate fi accesată pe thecroppers.kfc.ro, acolo de unde fanii KFC pot comanda și The CROPPERS bucket, în ediție limitată.
Odată cu lansarea serialului, KFC pune la dispoziția fanilor și un podcast dedicat. Jurnalul Liei este primul podcast al unui personaj dintr-un serial românesc. Extra conținutul disponibil pe Spotify construiește universul The CROPPERS, oferind poveștii mai multe niveluri narative. La suprafață este povestea celor 4 tineri care lansează acest business inovator. Însă, dacă mergem în profunzime, o să descoperim călătoria interioară a personajului principal, a Liei. Ea are o transformare pe tot parcursul serialului și ajunge la o revelație pe care o trăiește la final și o verbalizează într-un monolog. Această transformare este continuată în Spotify, o extensie naturală a poveștii, nefiind vorba de un narativ în paralel.
Acum că știi aproape totul despre The CROPPERS, hai să vezi cel mai nou serial #pebune de la KFC, aici.