Tot mai mulți români aleg calea concilierii în relația cu băncile atunci când întâmpină dificultăți în plata ratelor sau au nemulțumiri în raport cu instituția financiar-bancară.  Cererile au continuat să vină și în perioada de criză generată de pandemie, mai ales că solicitările pot fi trimise online, prin completarea unui formular direct de pe site-ul CSALB, iar negocierile cu bancile sunt intermediate de conciliatorii Centrului prin telefon și email. 

Solutii favorabile!

Consumatorii care se adreseaza CSALB pot obține  beneficii pentru întreaga durată a creditului, nu doar amânarea ratelor pentru cel mult 9 luni. În urma negocierilor cu banca, intermediate de un conciliator CSALB, consumatorii pot obține:

  1. suspendarea ratelor
  2. diminuarea ratelor lunare
  3. scăderea sau eliminarea unor comisioane
  4. scăderea dobânzii
  5. ștergerea parțială sau integrală a datoriei

În ianuarie anul acesta au fost înregistrate recorduri valorice ale beneficiilor obținute de consumatori pentru cereri care vizau contracte în lei și în CHF. Astfel, un consumator din București a obținut ștergerea unei datorii de 298.000 de lei (aproximativ 62.000 EUR) în urma negocierii cu banca, intermediată de CSALB. În acest caz, banca a acceptat ștergerea întregii datorii pe care consumatorul o mai avea de achitat. Același lucru s-a întâmplat și într-un alt caz social, din Oradea, pentru care banca a șters suma de 51.930 CHF. 

În total, peste 4500 de români au solicitat ajutorul CSALB pentru a intra în negociere cu banca sau IFN-ul. Suma totală a beneficiilor obținute de consumatori depășește 2,7 milioane de euro. Detalii gasiti pe https://csalb.ro/.

 
 

Urmărește-ne pe Google News