Imaginea, impact mai mare decât textul

Oamenii sunt ființe vizuale, așa că nu este de mirare că reținem mult mai ușor o imagine, decât un text, fie el foarte scurt și bine structurat. De aceea, cei mai mulți dintre cei care vor să cumpere un produs sau doar studiază anumite oferte, sunt mai atrași de imaginea acestuia, și abia mai apoi citesc detaliile sau descrierea acestuia pentru a vedea dacă este sau nu potrivit pentru ceea ce au ei nevoie. Folosește-te și tu de acest truc și promovează-ți produsele cu ajutorul unor fotografii de bună calitate. Și, chiar dacă pare ceva ușor să faci o fotografie cu care să îți promovezi articolele, recomandarea noastră este să apelezi la profesioniști, cum este și cazul flyartproduction.ro, care au nu doar talentul, ci și tehnologiile necesare pentru cel mai bun rezultat.

De ce să apelezi la imaginile profesionale?

După
cum spuneam mai sus, mulți dintre oamenii de afaceri încă nu
înțeleg cât de importantă este fotografia de produs realizată în
mod profesionist pentru business-ul lor. Dacă nici tu nu ești prea
convins, avem pentru tine câteva argumente.

Creșterea vânzărilor

Primul,
dar și cel mai cunoscut al acestor imagini este că te ajută la
creșterea vânzărilor. În condițiile actuale, și nu numai, cu o
piață de desfacere în continuă schimbare, doar acea afacere care
se bucură de cele mai bune fotografii de produs va trezi interesul
clienților. Și de aici la creșterea vânzărilor nu mai este decât
un pas.

Evidențiază calitățile produsului

Ca
simplu potențial client, și tu ai ezitat să îți îndrepți
atenția către un produs ale cărui imagini erau unele neclare sau
de slabă calitate. De aceea, când ești om de afaceri, apelează la
profesioniști pentru a-ți promova produsele pentru că în acest
fel calitățile acestuia sunt mai bine scoase în evidență.

Îți face cunoscut brandul, sau ți-l îmbunătățește

Fie
că ești abia la început de drum, sau ai deja ceva experiență în
spate, niște fotografii de produs de o bună calitate te ajută să
îți faci cunoscut brandul, sau ți-l îmbunătățesc în ochii
clienților viitori sau actuali. Folosind acele imagini perfecte,
aceștia își vor aduce aminte mai ușor de tine, și tu vei fi
prima lor opțiune.

Ce presupune fotografia de produs

Am
tot discutat despre fotografia de produs, dar cu toate acestea nu
toată lumea înțelege prea bine termenul. Din acest motiv mulți
oameni de afaceri consideră că avem de a face cu un ”moft”, și
nu cu un adevărat instrument de promovare, ceea ce, în timp, duce
la scăderea profitului lor. Și, să fim serioși, în condițiile
actuale, cumpărăturile online au luat un adevărat avânt, așa că
este nevoie de ceva mai mult decât un simplu ambalaj pentru a-i
convinge pe clienți să te aleagă pe tine.

Indiferent
că este vorba despre promovarea unor produse sau servicii, clientul
trebuie să fie convins că tu ești cea mai bună alegere. De aceea,
pe lângă descrieri clare și concise și recenzii pozitive, o
fotografie de bună calitate este mai mult de cât necesară. Este,
de fapt, cea mai bună prezentare cu care apari în fața clientului,
fiind ca un fel de carte de vizită atât pentru produs, cât și
pentru compania care stă în spatele lui. O imagine de bună
calitate înseamnă respect față de client, profesionalism,
competență, și multe alte calități pe care oamenii le percep așa
cum trebuie.

Cum se realizează o fotografie de produs

Pentru
o fotografie de produs de bună calitate, lumina este esențială, și
ar fi de preferat să apelezi la cea naturală. De asemenea, nu
trebuie ”uitate” nici alte detalii precum expunerea, culorile,
focalizarea. În cazul în care ai în vedere un produs, albul, griul
sau negrul sunt variantele cu care nu dai greș, dar cel mai bine
este să lași profesioniștii să se ocupe așa cum trebuie de toate
aceste detalii. Dacă ai apelat la un fotograf specializat în așa
ceva, sau o firmă, ai grijă doar să primești cât mai multe
fotografii ale produsului, din unghiuri diferite, pentru ca la final
să o alegi pe cea mai bună.

Nu există loc pentru defecte

Pentru
că aceste fotografii vor fi folosite în numeroase pliante,
prezentări, broșuri, etc., este important să nu alege cadre în
care se găsește un defect, fie el cât de mic. Doar fotografiile
impecabile pot merge mai departe. De aceea îți sugeram să apelezi
la profesioniști, pentru a te asigura că totul va merge ca pe
roate. Și apoi, cu un text bun și niște oferte irezistibile,
clienții se vor grăbi să te aleagă pe tine. Succes!

 
 

Urmărește-ne pe Google News