Vă întrebați cum să vă promovați afacerea utilizând Facebook Ads?

În acest articol, am creat un ghid pas cu pas care vă va învăța tot ce ar trebui să știți despre Facebook Ads în 2020. Acest articol realizat de catre echipa STAR MARKETING este tot ce aveti nevoie pentru o promovare eficienta in Facebook.

Publicitatea pe Facebook implică plata pentru a plasa oferte de produse și promoții care vizează un anumit public pe platformă.

S-a dovedit că anunțurile de pe Facebook funcționează eficient pentru companiile B2B și B2C și este destul de simplu să învățați cum să faceți publicitate pe Facebook.

Oricine o poate face. Vă oferă o ocazie rară de a debloca întregul potențial deținut de publicitatea pe rețelele sociale.

Am creat acest ghid pentru a vă învăța tot ce ar trebui să știți despre crearea de campanii publicitare de succes pe Facebook.

Până la sfârșitul acestei citiri, veți avea suficiente cunoștințe despre modul în care puteți configura campaniile Facebook și informații esențiale pe care ar trebui să le aveți în vedere atunci când vine vorba de strategie și bugetare.

Nu sunteți sigur de ce ar trebui să faceți publicitate pe Facebook în 2020?

Iată 3 dintre numeroasele motive pentru care ar trebui să luați în considerare promovarea mesajului mărcii dvs. prin intermediul anunțurilor de pe Facebook.

1. Puteți crea reclame în funcție de obiectivul dvs.

Puteți să vă personalizați anunțul pe baza a ceea ce încercați să realizați pentru marca dvs. Indiferent dacă doriți să creșteți gradul de implicare a postărilor, clicurile pe site-uri, aprecieri pe pagină, puteți crea un anunț bazat pe acesta.

Puteți alege între: gradul de cunoaștere a mărcii, acoperire, trafic, implicare, instale de aplicații, vizionări video, generare de clienți potențiali, mesaje, conversii, vânzări de cataloage, trafic srote.

2. Puteți selecta publicul țintă

Șansele de a ajunge la publicul perfect sunt surprinzător de mari. Putem atribui acest lucru publicului țintă Facebook foarte personalizabil.

Acestea vă oferă posibilitatea de a vă atinge obiectivele în funcție de interesul individual, locația, datele demografice, acțiunile de pe blogul dvs. și multe altele.

3. Puteți găsi noi clienți potențiali

Ați auzit de „audiențe asemănătoare”. Aceasta este o caracteristică excelentă care vă permite să luați un public personalizat și să utilizați Facebook pentru a găsi persoane similare care sunt cel mai probabil să vă achiziționeze produsele.

5. Configurarea campaniilor dvs. publicitare Facebook

Poate că nu sunteți sigur despre cum să începeți publicitatea pe Facebook. Nu trebuie să vă faceți griji, deoarece crearea campaniei publicitare Facebook este un proces simplu și super logic.

Deschideți Conturile relevante

Pentru început, veți avea nevoie de un cont Facebook Business Manager care gestionează una sau mai multe pagini Facebook. În această secțiune, veți găsi pașii pe care ar trebui să îi urmați pentru a vă configura contul de publicitate.

Facebook Business Manager este un instrument care a fost conceput pentru a vă ajuta să vă gestionați conturile și paginile de anunțuri Facebook. Cu Business Manager, veți putea vedea cine a accesat conturile și paginile dvs. de anunțuri. În plus, puteți modifica sau elimina permisiunile în funcție de ceea ce doriți.

Aveți permisiunea de a deține mai mulți utilizatori și conturi publicitare, toate în contul dvs. Facebook Business Manager. Mai jos sunt pașii pentru a crea o pagină Facebook și un cont publicitar.

6. Creați-vă campania publicitară pe Facebook Ads

A. Definiți-vă obiectivele de marketing prin Facebook

Primul pas important este să acordați o atenție atentă obiectivelor campaniei dvs. publicitare Facebook și Instagram.

Este posibil să doriți să vă dezvoltați gradul de cunoaștere a mărcii sau să vă sporiți audiența pe aceste platforme. Poate doriți să atrageți trafic pe site-ul dvs. sau doriți să promovați un anumit produs, să creșteți vânzările sau să încurajați descărcările de cărți.

De ce este necesar acest pas?

Deoarece stabilirea scopului anunțului dvs. vă va ajuta să decideți mesajul, publicul și îndemnul.

B. Alegeți-vă obiectivele pe Facebook Ads

După ce ți-ai stabilit obiectivele, acum este timpul să îți alegi obiectivele.

Veți găsi o listă extinsă de obiective ale campaniei din care puteți selecta în Managerul dvs. de anunțuri.

Lista include conștientizarea mărcii, trafic, acoperire, implicare, generare de clienți potențiali, conștientizare locală, conversii și multe altele.

Obiectivul dvs. este ceea ce va determina formatul publicitar al campaniei Facebook sau Instagram, optimizarea automată și opțiunile de licitare.

Este foarte recomandat să alegeți obiectivul care se reflectă asupra obiectivului dvs. final.

În unele cazuri, pot fi conversii sau obiectivul dvs. final ar putea fi creșterea gradului de cunoaștere a mărcii. În acest caz, ar trebui să selectați „Conștientizarea mărcii” ca obiectiv.

Puteți alege între:

Conștientizarea mărcii: introduceți marca dvs. unui nou public.

Acoperire: expuneți anunțul dvs. cât mai multor persoane din publicul dvs.

Trafic: conduceți trafic către o anumită pagină web sau aplicație.

Implicare: ajungeți la un public larg pentru a crește numărul de postări sau Aprecieri de pagină.

Instalări ale aplicației: faceți ca mai mulți oameni să vă instaleze aplicația.

Vizualizări video: atrageți mai mulți oameni să vă urmărească videoclipurile.

Generare de clienți potențiali: introduceți noi clienți în canalul dvs. de vânzări.

Mesaje: încurajați oamenii să vă contacteze compania utilizând funcția Facebook Messenger.

Conversii: determinați oamenii să ia o acțiune specifică pe site-ul dvs. web.

Vânzări de cataloage: conectați-vă anunțurile de pe Facebook la catalogul dvs. de produse pentru a le arăta oamenilor anunțuri pentru produsele pe care probabil vor să le cumpere.

Traficul magazinului: conduceți clienții din apropiere pentru a găsi mai multe magazine.

C. Alegeți tipul de anunț pe Facebook Ads

Tipul de anunț ales este printre elementele de top care decid dacă campania dvs. publicitară va avea succes sau nu.

Astfel, ar trebui să optați pentru tipul de anunț potrivit. Asta nu înseamnă că trebuie să-l faci bine prima dată. Recomand să încercați fiecare tip. Nu presupuneți ce va funcționa și ce nu va funcționa în avans. Rezultatele s-ar putea să vă surprindă.

Puteți selecta dintre diferitele tipuri de anunțuri disponibile, în funcție de obiectivul dvs.

Am vorbit despre tipurile de reclame pe Facebook și Instagram în capitolele 1 și 2, așa că dacă le-ați aruncat, ar trebui să reveniți la ele.

D. Vizați-vă publicul pe Facebook Ads

Alegerea publicului potrivit și postarea de conținut relevant pentru publicul respectiv este cheia numărul unu pentru desfășurarea unei campanii publicitare de succes pe Facebook și Instagram.

Publicul pentru anunțul dvs. poate fi personalizat pe baza următoarelor date demografice:

Locație – Selectați zonele pe care doriți să le vizați. NOTĂ! Puteți seta proximitatea pentru zona variind de la o rază de 10–50 mile.

Vârstă – Selectați intervalul de vârstă pentru publicul la care doriți să ajungeți.

Sex – Alegeți între bărbat, femeie sau toate

Limbă – Selectați ce limbi vorbește publicul dvs. țintă, acest lucru vă va aduce rezultate mai pozitive pentru anunțurile dvs.

Direcționare detaliată – Aici puteți selecta diferite interese, comportament sau conexiuni pe care le are publicul dvs. țintă.

Vă recomand să începeți cu un public restricționat și apoi să îl măriți încet adăugând o categorie la un moment dat.

De exemplu, ați putea începe cu un public deosebit de interesat de „social media” și apoi lărgiți-l după câteva săptămâni.

Ați putea începe prin a adăuga „marketing” – „expert în social media” și așa mai departe. În acest fel, veți avea o idee bună despre modul în care extinderea publicului dvs. țintă vă afectează rezultatele.

Notă! Dacă aveți o afacere locală, trebuie să știți că vă puteți viza publicul prin poștă sau cod poștal.

E. Alegeți imaginea potrivită pe care să o promovați pe Facebook Ads

Pentru acest pas, am trei lucruri esențiale de spus:

Concentrați-vă asupra produselor dvs. – nu vă fie teamă să folosiți imagini atrăgătoare pentru a vă concentra asupra produselor sau serviciilor pe care doriți să le promovați.

Păstrați textul la minimum – social media este mai mult despre imagini, așa că, pe măsură ce vă planificați anunțul, încercați să vă gândiți la modalități noi și captivante de a spune povestea mărcii dvs. fără a utiliza multe cuvinte.

Utilizați imagini de înaltă rezoluție – dacă decideți să utilizați o imagine în locul unui videoclip pentru anunț, alegeți una frumoasă. O imagine de înaltă calitate vă va atrage atenția publicului în timp ce navighează prin fluxurile lor de pe Facebook

F. Alegeți destinația dvs. de plasare a anunțului Facebook

În secțiunea Destinații de plasare, puteți alege unde vor apărea anunțurile dvs. pe Facebook.

Anunțurile sunt concepute pentru a apărea în diferite locuri, cum ar fi în fluxul de știri Facebook, în coloana dreaptă a Facebook, în rețeaua de audiență mobilă, pe fluxul Instagram sau în povestiri și în videoclipuri in-stream.

Puteți opta pentru plasarea automată. Alternativ, vă puteți personaliza campania publicitară astfel încât anunțurile să fie vizibile numai în anumite locuri din rețeaua publicitară Facebook.

Dacă începeți, ar trebui să optați de preferință pentru destinații de plasare automate. Facebook recomandă diferite destinații de plasare a anunțurilor pentru diferite obiective ale campaniei.

G. Bugetarea pe Facebook Ads

Acesta este cel mai important pas pentru crearea unui anunț Facebook – configurați bugetul și programul publicitar. Decideți cât de mult doriți să cheltuiți pentru campaniile publicitare Facebook și apoi investiți în consecință. De asemenea, programați-vă anunțurile selectând data de începere și de încheiere.

În mod ideal, ar trebui să aveți mai multe campanii care rulează simultan.

Deci, cum creați un buget pentru așa ceva? Care este suma „rezonabilă” pe care ar trebui să o cheltuiți?

Acestea sunt întrebările corecte și puteți începe prin a răspunde la câteva întrebări înainte de a începe anunțurile.

Cât vindeți produsul / serviciul dvs.?

Câți intenționați să vindeți?

Care este rata dvs. de conversie actuală?

Este OK dacă nu aveți răspunsuri la aceste întrebări. Poate că putem începe prin estimări aproximative:

Valoarea produsului: 500 USD

Doriți să vindeți: 10

Rata de conversie: 1%

Cu câteva calcule de bază, ne putem da seama că, pentru a face 5.000 USD din 10 vânzări, veți avea nevoie de 1.000 de clicuri / vizite. Acum, veți dori să aflați cât va costa obținerea celor 1.000 de clicuri. Aceasta este ceea ce va defini suma pe care ar trebui să o alocați pentru bugetul zilnic (maximul pe care va trebui să-l cheltuiți în fiecare zi).

Facebook vă oferă mai multe opțiuni atunci când vine vorba de bugetare.

Articol realizat de catre Flavius Noja.

 
 

Urmărește-ne pe Google News