- Crește vizibilitatea site-ului companiei
- De a obține link-uri
- De a promova anumite tipuri de produse sau servicii sau a imaginii companiei.
Advertorialele SEO din mediul online au forma unui articol, însă este necesar să îndeplinească cerințele clasice SEO, să utilizeze anumite cuvinte cheie și să ofere informații cât mai utile și clare pentru utilizatori. Pe scurt, un advertorial SEO trebuie să fie cât mai informativ, cât mai bine structural și să specifice doar calități reale ale produselor sau serviciilor prezentate.
Legat de publicarea acestor advertoriale, este necesar ca acestea să apară pe site-uri cu autoritate în mediul online sau pe bloguri ce aparțin unei nișe potrivite. În acest fel, se vor atrage doar acei utilizatori interesați, care pot, datorită încrederii în acele recomandări, să acționeze pentru achiziționare.
Advertorialele SEO conțin link-uri către o anumită categorie de produse sau către un anumit serviciu oferit de companie și este esențial ca toate articolele de acest gen să fie optimizate din punct de vedere SEO. După ce va parcurge informațiile prezentate în advertorial, un utilizator va putea fi direcționat către acea pagină a companiei.
Datorită faptului că din ce în ce mai mulți utilizatori folosesc telefoanele mobile pentru a accesa informații, este necesar ca aceste pagini să fie optimizate pentru mobil.
Un advertorial SEO aduce numeroase beneficii, atunci când este realizat corect și este foarte posibil ca utilizatorii interesați de o anumită nișă să se transforme în clienți reali. Se poate spune, deci, că un advertorial este o modalitate foarte sigură de a crește vânzările.
De asemenea, prin intermediul unei campanii de advertoriale SEO de calitate, vei reusi să ajungi în primele poziții pe motoarele de căutare, însă, doar dacă site-ul este optimizat SEO, iar cuvintele cheie utilizate în cadrul advertorialului sunt alese corect.