„Încă de la începutul pandemiei, P&G și mărcile sale au fost alături de cei care ne îngrijesc, dar și de cei care au cel mai mult nevoie de grija noastră. Acum că revenim treptat la activitățile noastre de zi cu zi și copiii noștri se întorc la școală, crearea unor condiții sigure este o prioritate. Împreună, P&G și Crucea Roșie Română acționează ca o forță a binelui în sprijinul comunităților”, a declarat Antoine Brun, vicepreședinte P&G Europa de Sud-Est.
De la începutul pandemiei de COVID-19, P&G a colaborat cu partenerul său pe termen lung – Crucea Roșie Română, oferind produse esențiale celor care au nevoie cel mai mult în această perioadă. Ca parte a efortului local al companiei, P&G a pus inițial la dispoziția Crucii Roșii Române 1,5 milioane de lei și peste 50 de tone de produse P&G, pentru a-i ajuta pe cei care au fost cei mai afectați de pandemie – precum personalul medical și persoanele aflate în carantină sau în izolare la domiciliu.
“Igiena corectă la serviciu, la școală sau acasă reprezintă metoda cea mai sigură cu care putem lupta pentru a preveni și limita infectarea cu SARSCov2. Avem convingerea că distribuind produse de igienă, vom ajuta la aplicarea măsurilor de prevenție în școli. Este important să rămânem la fel de vigilenți pentru că doar așa putem avea grijă de noi înșine și de cei din jur. Niciunul dintre noi nu este în siguranță până când toți nu sunt în siguranță. Mulțumim P&G România pentru implicarea susținută și responsabilă încă de la declanșarea pandemiei”, a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.
Aceste eforturi locale sunt complementare acțiunilor P&G desfășurate la nivel global. Încă de la începutul răspândirii virusului, P&G a colaborat cu organizațiile și partenerii pe termen lung, pentru a înțelege modul în care poate oferi ajutor comunităților, agențiilor de întrajutorare și persoanelor afectate de această situație. În martie 2020, compania Procter & Gamble (NYSE: PG) a anunțat donații în valoare de 15 milioane USD, sub formă de produse de igienă și îngrijire personală, produse de uz casnic și igienizante pentru personalul din prima line de acțiune și familiile afectate. Ca parte a acestor eforturi, P&G Europa a făcut o donație de 1 milion USD către Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie, pentru a asigura accesul la servicii și produse medicale și educație despre igienă comunităților vulnerabile din Europa.
Accesați https://www.pg.com/covid19 pentru a afla mai multe despre acțiunile noastre pe durata crizei COVID-19.
Despre Crucea Roșie Română
Societatea Națională de Cruce Roșie din România este o organizație umanitară, membră a Mișcării Internaționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie, auxiliară a autorității publice și abilitată prin lege să vină în sprijinul persoanelor vulnerabile. Întreaga sa activitate se desfășoară în scopul alinării suferințelor persoanelor aflate în situații de risc fără nicio deosebire în ceea ce privește naționalitatea, rasa, religia, vârsta, sexul, apartenența militară, socială sau politică. Crucea Roșie Română este prezentă la nivel național, cu 47 de filiale teritoriale și peste 7000 de voluntari care se implică activ în acțiunile sale. Mai multe informații despre Crucea Roșie Română sunt disponibile pe www.crucearosie.ro/ facebook.com/crucearosieromana / instagram.com/crucearosieromana
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați https://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.