Pentru elevii clasei pregătitoare din cadrul Școlii Gimnaziale numărul 10 “Radu cel Mare”, Târgoviște, primul an de școală va începe cu o surpriză. P&G a renovat sala de clasă în care aceștia vor învăța, pentru a le oferi un proces de acomodare cât mai ușor, odată cu prima lor experiență pe băncile școlii. Complet reabilitat și redecorat – de la pardoseală și pereți, până la mobilier și elemente decorative, spațiul este definit de o atmosferă creativă și prietenoasă, în care cei mici se pot simți ca acasă. Designerul de interior Adela Pârvu și echipa sa și-au propus să creioneze un loc inspirat de poveștile copilăriei: formele rotunjite și culorile delicate se completează și formează un spațiu primitor și călduros, în timp ce mobilerul modular oferă flexibilitate și permite reașezarea băncilor, pentru a asigura distanțarea socială pentru siguranța elevilor.
„P&G și brandurile sale își continuă misiunea de a fi o forță a binelui și a creșterii, într-o perioadă în care comunitățile au nevoie de o și mai mare implicare din partea noastră. Astfel, continuăm campania O Sală de Clasă ca Acasă cu o nouă clasă care nu doar că a fost reabilitată complet, dar este și pregătită să respecte condițiile de distanțare, pentru siguranța elevilor și a familiilor acestora”, a spus George Carpov, Company Communications Manager P&G.
Programul O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansat în 2018, odată cu renovarea unei săli de clasă din cadrul Școlii Generale Rași, județul Ialomița. În 2019, a doua ediție a programului a ajuns în Școala Gimnazială Sohatu, județul Călărași. Această inițiativă își propune să îmbunătățească viața românilor, transformând sălile de clasă în spații sigure, prietenoase și inspiraţionale, pentru a oferi celor mici un mediu adecvat pentru învățare. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în aceste zone – pentru cea de-a treia ediție, Școala nr. 10 din Târgoviște a fost aleasă împreună cu asociația Act for Tomorrow.
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitați https://www.pg.com pentru noutăți și informații suplimentare despre P&G și brandurile sale.
Pentru mai multe informații vă rugăm contactați:
Procter & Gamble
George Carpov, Company Communications Manager SEE North & Centralcarpov.gb@pg.com, 0737 959 149