În ce privește durata împrumutului, dacă în 2006 românii care luau credite de la Provident se împrumutau pentru o perioadă medie de 34 de săptămâni, în acest moment durata medie a unui împrumut e mai mult decât dublu, de 78 de săptămâni.
În total, în 14 ani, angajații Provident au parcurs aproape 100 de milioane de kilometri pentru a ajunge la clienți, alături de care au petrecut în total circa 1,5 miliarde de minute. Separat de relațiile personale pe care reprezentanții de vânzări le au cu clienții, Provident a alocat resurse considerabile pentru a asigura calitatea serviciilor în toate interacțiunile cu aceștia. Astfel, departamentul Call Centre a gestionat, în medie, aproape 1.600 de apeluri pe zi, în perioada septembrie 2013 – mai 2020, adică un total de 2.690.291 de apeluri.
În aceeași perioadă, au fost gestionate aproximativ 130.000 de reclamații, adică, în medie, puțin peste 6% din totalul clienților activi. Dincolo de business, Provident este o mare familie, cu toate particularitățile care definesc modelul de business și asigură continuitate pe termen lung. În cei 14 ani de activitate, Provident a avut 8.737 de angajați unici, parte a acestei mari familii. În tot acest timp, 350 dintre ei și-au întemeiat propriul cămin și 420 și-au extins familia de acasă. În plus, 12 angajați sunt în companie încă din primul an de activitate și 506 clienți care au luat un împrumut de la Provident în 2006 au și astăzi un împrumut activ.
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!