- Până în 30 noiembrie, clientele Provident beneficiază de o reducere de 30% la efectuarea unei mamografii pentru depistarea cancerului de sân în cadrul clinicilor din Rețeaua de sănătate Regina Maria
București, 7 octombrie 2020. Peste 9.000 de femei sunt diagnosticate anual cu cancer la sân. Alte peste 3.000 de femei mor, anual, în România din cauza acestui tip de cancer. Așa arată datele colectate pentru anul 2019 într-un raport Globocan (Global Cancer Observatory). Provident și Rețeaua de Sănătate Regina Maria susțin lupta împotriva cancerului de sân printr-o campanie de prevenție și conștientizare desfășurată la nivel național. Intitulată ,,20 de minute pentru viața ta, campania se desfășoară până în 30 noiembrie 2020.
Campania este o continuare a colaborării demarate în octombrie 2019 pentru testarea angajatelor din cadrul Provident. În cadrul campaniei interne au fost testate 61% din totalul angajatelor companiei, adică 830 de femei. Testarea s-a realizat în 23 de locații din întreaga țară și a fost disponibilă tuturor angajatelor care au dorit să beneficieze de o ecografie bilaterală de sân. În urma testării, pentru 126 de colege a fost identificată o suspiciune de cancer de sân.
În urma campaniei, 11 paciente au fost susținute de Provident pe parcursul investigațiilor amănunțite, ulterioare screening-ului. Până în prezent, în niciunul dintre aceste cazuri nu a fost identificat carcinomul mamar instalat.
,,Majoritatea angajaților din Provident sunt femei, peste 70%. Multe dintre ele au vârsta la care un astfel de control le poate salva viața, însă puține dintre ele au trecut printr-o investigație pentru depistarea cancerului de sân. Lipsa de timp, deși este nevoie de doar 20 de minute, lipsa de acces la infrastructură medicală sau încrederea că asta nu li se va întâmpla tocmai lor sunt motivele care stau în calea unui astfel de examen medical. De aceea, am încercat să le oferim tuturor această oportunitate de a afla că sunt bine, dar și să le transmitem că este important să aibă grijă constant de sănătatea lor. Cred că asta se aplică tuturor femeilor din România și că fiecare poate găsi 20 de minute pentru a face o investigație care îi poate salva viața, a declarat Florin Bâlcan, directorul general al Provident Financial România.
,,Din cauza înmulțirii factorilor de risc din mediul înconjurător – creșterea nivelului de stres, alimentația dezechilibrată, intensificarea poluării – există o tendință de creștere continuă a cazurilor noi de cancer de sân, ceea ce impune o mai mare atenție acordată depistării precoce”, susține dr. Victor Titirez, medic specialist în chirurgia oncologică a sânului în cadrul Centrului de Excelență în Patologia Sânului din Spitalul Euroclinic, Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA.
Majoritatea clienților Provident sunt femei, aflate în segmentul de vârstă de risc, cu acces redus la informație sau infrastructură medicală. Tocmai de aceea, în cadrul campaniei, toate clientele Provident beneficiază de o reducere de 30% pentru efectuarea unei mamografii pentru depistarea cancerului la sân. Clientele vor beneficia de această reducere în toată rețeaua de clinici Regina Maria.
Potrivit Eurostat, în România, doar 0,2% din femeile cu vârsta de peste 50 de ani fac o mamografie de screening pentru depistarea precoce a cancerului de sân.
Informații suplimentare despre campanie sunt disponibile pe pagina dedicată ,,20 de minute pentru viața ta. De asemenea, puteți vedea clipul de campanie aici.
Despre Provident Financial România
Provident Financial România face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), cel mai mare furnizor de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,1 milioane de clienți în 9 țări din Europa, precum şi în Mexic și Australia. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din Europa Centrală și de Sud-Est și companie internaţională listată la Bursa din Londra. Din 2006, Provident a investit în România peste 325 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 113 milioane de euro. Cu aproape 2.000 de angajaţi, compania este al doilea cel mai mare angajator britanic din România. Provident dezvoltă și susține diverse proiecte de responsabilitate socială – programe de educație financiară, dezvoltarea tinerelor talente, sprijinirea grupurilor defavorizate – în care a investit până acum peste 1,2 milioane de euro.