Dezvoltatorii au luat în considerare faptul că oamenii de afaceri găsesc aici o piață extrem de rentabilă, dar și forță de muncă de calitate, motiv pentru care au ridicat o gama variată de spații în care busines-urile moderne se pot derula în cele mai bune condiții. Antreprenorii trebuie să știe, însă la ce să fie atenți pentru a lua cea mai bună decizie. Numai așa vor putea găsi birourile ideale!
Spații de birouri în funcție de locație
Pentru început, oamenii de afaceri trebuie să studieze zonele în care își doresc să închirieze spații de birouri. Acestea trebuie să fie ușor accesibile pentru angajați, să fie relativ aproape de mijloacele de transport în comun și, în același timp să fie în proximitatea unor magazine sau a unor restaurante de unde oamenii să își poată procura alimente în timpul zilei.
Mai mult, antreprenorii trebuie să ia în calcul și faptul că spațiile centrale sunt întotdeauna înconjurate de foarte mult zgomot, pe când cele de la periferii sunt ușor mai liniștite și oferă indivizilor un ritm mai domol.
Dimensiune
Un alt element esențial pentru închirierea celor mai bune spații este referitor la dimensiunea acestora. Recomandat este că oamenii de afaceri să își studieze nevoile, să știe exact pentru câți angajați au nevoie de birouri noi și, în același timp să pună în balanță posibilitățile de extindere pe termen scurt (2-3 ani).
Angajații trebuie să aibă suficient loc pentru a se desfășura și pentru a-și duce la bun sfârșit sarcinile de zi cu zi: ei nu trebuie să fie nici prea apropiați, dar nici prea depărtați unii de alții, astfel încât să poată colabora cât mai bine.
Utilități
Bineînțeles, spațiile de birouri trebuie să fie complet branșate la utilitățile aferente în momentul semnării contractelor de închiriere, pentru că activitatea să poată fi începută aici cât mai repede. Este important că viitorii chiriași să se intereseze și de potențialele facturi la gaz, electricitate, dar și toate celelalte utilități, pentru a-și putea face un calcul. Este extrem de important că oamenii de afaceri să știe încă de la început care sunt cheltuielile pe care le vor avea!
Compartimentare
Nu în ultimul rând, posibilitatea de compartimentare a spațiilor închiriate joacă și ea un rol esențial în decizia pe care antreprenorii trebuie să o ia vizavi de locul în care urmează să își desfășoare activitatea. Este cunoscut faptul că în marile corporații, angajații lucrează în zone de tip open space. Spațiile închiriate trebuie să conțină, însă și birouri individuale, dar și săli de ședință!
Toate cele menționate anterior reprezintă elemente foarte importante pe care oamenii de afaceri trebuie să le ia în considerare pentru a putea închiria mult mai ușor cele mai bune spații, indiferent de orașul în care se află!