În acest sens, agenția de comunicare Tudor aduce în sprijinul său experiența bogată pe care o are în nenumărate campanii de promovare derulate și încheiate cu succes, cum ar fi: proiectul cultural Parsifal la Ateneu, un eveniment muzical transformat în fenomen cultural și social, campania de branding personal și comunicare strategică pentru Dr. Leahu, care a cunoscut un succes deosebit, intrarea Hospice Casa Speranței în Guiness World Records cu cel mai mare mozaic de baloane format din oameni, dar și proiecte și evenimente foarte recente precum lansarea noii echipe de medici de top în chirurgia robotică ai grupului Provita, precum și a robotului de ultimă generație Da Vinci Xi aflat în dotarea clinicii.   

Ce diferențiază în principal agenția de pr Tudor Communication de alți competitori sunt strategiile de promovare autentice, orientate către rezultate și eficiența bugetului, pe care le concepe și aplică pentru clienții săi. Este firesc, de altfel, având în vedere că agenția de comunicare Tudor ia noțiunea de relații publice în cel mai serios mod cu putință, ceea ce are consecințe benefice asupra modului profesionist, integrat și comprehensiv în care comunică în favoarea clienților săi. 

Iar pentru că brandurile puternice au nevoie de o reprezentare pertinentă a serviciilor lor în spațiul public, agenția de pr și comunicare Tudor înțelege să le pună la dispoziție întregul său arsenal de capabilități: de la auditul și strategia de PR și comunicare, trecând prin brandingul personal și corporate, comunicatele de presă și relațiile media – unul dintre punctele forte ale agenției – , organizarea și comunicarea de evenimente, campaniile de social media și digital marketing, și ajungând în cele din urmă la strategie și comunicare de criză.

De asemenea, agenția de pr Tudor Communication pune un accent deosebit pe o prezență semnificativă în social media, fără de care niciun brand care se respectă, oricât de puternic ar fi, nu poate rezista în fața competiției. În acest sens, profesioniștii Tudor aduc în prim plan o rețetă aplicată în numeroase campanii de succes: 

• Identificarea publicului țintă 

• Conceperea strategiei de campanie

• Diseminarea campaniei pe Facebook, Instagram, Youtube etc 

• Adăugarea elementelor de viralizare

• Ajustarea campaniei în funcție de KPI 

• Community Management dedicat campaniei

• Raportare

Totodată, pe lângă activitățile specifice unei agenții de comunicare, Tudor Communication mai aduce în beneficiul său și al clienților săi un set de valori bine determinat, pe care îl consideră esențial pentru succesul campaniilor sale de comunicare: onestitate și integritate în exercitarea profesiei, dar și o conduită profesională și umană profesionistă și empatică. Iar pentru că, de multe ori, toate aceste valori presupun și o educare în consecință a publicului, agenția de pr Tudor Communication apelează des la acest tip de demers, esențial pentru un climat sănătos al pieței de comunicare și de business. 

Brandurile puternice, care au nevoie de o comunicare pe măsură, nu pot avea decât de câștigat de pe urma experienței și expertizei agenției de comunicare Tudor Communication, care nu doar că aplică de fiecare dată cele mai bune soluții rezultate din campaniile derulate până la acel moment, ci și efectuează studii de caz după încheierea fiecăreia dintre acestea, generând bune practici în domeniu. 

Nu în ultimul rând, Tudor Communication acordă o importanță deosebită strategiilor de pr și de promovare, puncte forte ale experienței sale de până la acest moment și unelte esențiale pentru conceperea de campanii care să se deosebească puternic de cele ale competiției, generând astfel succesul clienților.  

 
 

Urmărește-ne pe Google News