Acest sistem de expunere îți oferă numeroase beneficii, însă printre cele mai importante putem enumera: este potrivit indiferent de ocazie, se transportă și montează cu ușurință, transpune într-un mod creativ și profesionist mesajului brand-ului tău, poate fi personalizat, iar în cazul schimbării unei campanii de promovare, structura poate fi reutilizată, înlocuindu-se numai prinț-ul. Prin urmare, un roll up asigură un raport optim calitate-preț fiind preferat de companii de toate dimensiunile și pretându-se promovării oricărui tip de activitate.
Grafica unui roll up trebuie să fie în concordanță cu elementele tale de branding pentru a contura o imagine puternică în mintea potențialilor clienți și a avea impact asupra acestora. Prin urmare, este extrem de important să acorzi atenție tuturor detaliilor. În articolul de astăzi îți vom prezenta rolul și semnificația culorilor în realizarea elementelor grafice aferente unui roll up.
- Roșu: atragerea atenției, căldură, putere, pasiune, acțiune. Această culoare contribuie la creșterea presiunii sângelui și determinarea unei senzații de foame. Prin urmare, dacă deții un restaurant, poți folosi cu succes această culoare în cadrul roll up-ului – de exemplu, un ardei iute, focul unei sobe.
- Galben: bucurie, curiozitate, căldură. Culoarea galbenă atrage cu ușurință atenția promovând fericirea și căldura. Produsele și ofertele de vară pot fi puse în valoare prin folosirea acestei culori.
- Portocaliu: creativitate, tinerețe, permisivitate, tangibilitate. Îmbină efectele culorilor roșu și galben, determinând o stare de entuziasm și crescând apetitul.
- Verde: vindecare, liniște, prospețime, mediu inconjucator. Culoarea verde este simbolul vitalității, renașterii și tuturor produselor sau serviciilor prietenoase cu mediul.
- Albastru: calm, încredere, demnitate, loialitate. Este o culoare folosite des de companiile medicale datorită abilității de a sugera siguranță și succes.
- Mov: noblețe, regalitate, aer sofisticat, standarde ridicate, spiritualitate. Culoarea mov rezultă în urmă îmbinării culorii roșii cu cea albastre și este văzută căâa o culoare ce transmite căldură și încredere.
- Roz: feminitate, inocență și delicatețe. Rozul este, deseori, folosit în cadrul roll up-urile folosite pentru promovarea diferitelor campanii dedicate femeilor.
- Alb: pace, puritate, curățenie. Puterea culorii albe nu ar trebui subestimată.
- Maro: naturalețe, pământ, utilitate. Culoarea maro se regăsește în grafica roll up-urile folosite de companii ce produc piese de mobilier sau promovează servicii montane (alături de verde).
- Negru: distincție, seriozitate, autoritate. Negrul este sofisticat și clasic precum un costum elegant.
Culoarea este una dintre cele mai puternice forme de comunicare non verbală pe care designerii o pot folosi. Ea evocă instant o emoție și ajută oamenii să înțeleagă modul de prezentare al unui brand. Cu toate acestea, specialiștii de la eXpoPrint Media recomandă utilizarea culorilor pentru fontul mesajului publicitar în contrast cu acea nuanță sau culoare aleasă pentru restul roll up banner-ului pentru asigura un impact vizual puternic și clar.
În încheiere, trebuie să știi că aproape toate companiile celebre folosesc codul de culori pentru a determina anumite emoții și trăiri. Chiar dacă o persoană nu cunoaște prea multe informații despre o companie, numai privind logo-ul și culorile folosite în cadrul designului roll up-ului aceasta poate identifica o parte din valorile și mesajul companiei respective.