| | |
La Lee Cooper, promoţiile ajung şi la 60% | Terra Nova are preţuri cu 50% mai mici | În centrul Bucureştiului, un magazin vinde orice cu 12 lei |
Iată ce oferte au supermarketurile
♦ Până pe 14 iulie, Metro compensează mărirea TVA pentru toate produsele promoţionale cuprinse în cataloagele magazinului (se acordă un discount de 4,04% din preţul acestora);
♦ Carrefour te îmbie să faci economii la cumpărături chiar şi până la 25%, alegând între cele aproximativ 1.200 de produse marcă proprie care se găsesc în supermarket sau cele ale căror preţuri au rămas neschimbate şi după 1 iulie;
♦ Selgros a lansat în premieră un catalog de produse la “preţuri anticriză”, care pornesc de la 1 leu. De asemenea, hipermarketul oferă reduceri cuprinse între 20% şi 60% la confecţii, la tricotaje şi la unele produse electronice, articole de grădină ori de bucătărie;
♦ Magazinele Cora încearcă să atragă clienţi printr-o campanie de preţuri “hipermici”, care se desfăşoară până pe 12 iulie şi include sute de produse din toate categoriile;
♦ Real nu a modificat preţurile produselor incluse în catalogul valabil până pe 14 iulie;
♦ Kaufland mizează tot pe produsele marca proprie pentru a-şi spori vânzările, pe principiul “Ieftin şi bun”. Mai mult, aplică zilnic reduceri la diverse sortimente, iar seara scade consistent preţurile legumelor şi fructelor.
♦ Billa “a îngheţat” TVA-ul în ultima zi a lui iunie şi 1.200 dintre produsele comercializate în această reţea au rămas la acelaşi preţ;
♦ IKEA a păstrat vechile preţuri, în ciuda creşterii TVA la 24%, preferând să suporte diferenţa în locul clienţilor.
fotografii: Shutterstock, Gabriel Miron