La Lee Cooper, promoţiile ajung şi la 60% Terra Nova are preţuri cu 50% mai mici În centrul Bucureştiului, un magazin vinde orice cu 12 lei

Iată ce oferte au supermarketurile

Până pe 14 iulie, Metro compensează mărirea TVA pentru toate produsele promoţionale cuprinse în cataloagele magazinului (se acordă un discount de 4,04% din preţul acestora);
Carrefour te îmbie să faci economii la cumpărături chiar şi până la 25%, alegând între cele aproximativ 1.200 de produse marcă proprie care se găsesc în supermarket sau cele ale căror preţuri au rămas neschimbate şi după 1 iulie;
Selgros a lansat în premieră un catalog de produse la “preţuri anticriză”, care pornesc de la 1 leu. De asemenea, hipermarketul oferă reduceri cuprinse între 20% şi 60% la confecţii, la tricotaje şi la unele produse electronice, articole de grădină ori de bucătărie;
Magazinele Cora încearcă să atragă clienţi printr-o campanie de preţuri “hipermici”, care se desfăşoară până pe 12 iulie şi include sute de produse din toate categoriile;
Real nu a modificat preţurile produselor incluse în catalogul valabil până pe 14 iulie;
Kaufland mizează tot pe produsele marca proprie pentru a-şi spori vânzările, pe principiul “Ieftin şi bun”. Mai mult, aplică zilnic reduceri la diverse sortimente, iar seara scade consistent preţurile legumelor şi fructelor.
Billa “a îngheţat” TVA-ul în ultima zi a lui iunie şi 1.200 dintre produsele comercializate în această reţea au rămas la acelaşi preţ;
IKEA a păstrat vechile preţuri, în ciuda creşterii TVA la 24%, preferând să suporte diferenţa în locul clienţilor.

fotografii: Shutterstock, Gabriel Miron

 
 

Urmărește-ne pe Google News