Doritorii de gratuităţi au venit cu mai multe ore înaintea celei stabilite pentru “marea pomană” iar jandarmii prezenţi la faţa locului au făcut cu greu faţă mulţimii care încerca să intre în bloc. Gurile rele spun că s-au împărţit şi pumni ori picioare între iubitul Oanei şi cei care îi voiau acesteia hainele. Cine a avut de caştigat cel mai mult din această situaţie, de ce s-au umilit singuri românii prezenţi acolo şi ce se ascunde sub aparenta generozitate a Oanei Zăvoranu aflăm de la Psihologul Libertatea
„Oana Zăvoranu şi-a monetizat fanii”
„Faptul că data şi ora donării au fost făcute publice, elimină generozitatea dezinteresată din motivele Oanei Zăvoranu. Lăsând la o parte alte aspecte ale vieţii ei, este o femeie cu o inteligenţă practică mult peste media. A sesizat o oportunitate de autopromovare şi a profitat de ea. Şi-a monetizat fanii pentru că prin scandalul creat a beneficiat de publicitate gratuită în mass media. Această publicitate personală ar fi costat mai mult decât hainele şi accesoriile ei dacă ar fi cumpărat-o. Lăsând la o parte ridicolul scandalului în sine, a fost o gândire strategică de marketing al propriei imagini pe care orice om de afaceri ar considera-o eficientă. Adică a câştigat mai mult decât a pierdut. În literatura psihologică se numeşte Beneficiu Secundar. Dacă ar fi fost vorba de generozitate, hainele şi accesoriile ar fi ajuns la alte persoane fără a se publica intenţia donării”, susţine psihologul.
În faţa blocului unde Oana Zăvoranu deţine un apartament pe care l-a folosit drept depozit de haine s-au strâns chiar sute de persoane dornice de a apuca fie şi o şosetă a brunetei. Circulaţia în zonă a fost a fost oprită de jandarmi.
„Din punct de vedere psihologic, acest scandal vorbeşte mai mult despre psihologia românului pus pe mici câştiguri gratuite. Toţi cei de acolo simţeau că se vor bucura de o mică fărâmă a statutului de vedetă dacă poartă hainele unei femei cu acest statut. Studenţii la psihologie sau sociologie pot învăţa din acest scandal ce înseamnă psihologia parvenitismului, a autoînjosirii, a copierii de personalitate şi a beneficiilor obţinute fără merit. E ca atunci când românii se bat pe tigăi gratuite sau reduse la deschiderea supermarketurilor. E trist!”, a mai adăugat specialistul.