O afacere care a început timid în 2011, de la un magazin online cu trei modele de tricouri și un cort expozițional ieftin, a ajuns azi la o colecție de 300 de produse și vânzări nesperate de cel care a gândit businessul, Deliric!
Totul a plecat de la un brand cu nume bizar, amuzant și care pare a avea oarece legătură cu luna în care ne aflăm și Sărbătorile de Iarnă: Porc. În mod interesant, acest Porc, care nu sună cool ca Diesel, nici prețios ca Prada sau Chanel, a cucerit tinerii, care poartă azi „în draci” hainele personalizate ale lui Deliric, ducând vânzările sale la sume fabuloase.
În 2017, cifra sa de afaceri a fost de peste 600.000 de euro, dublu față de 2016, iar când va trage linie la vânzările din 2018, hip-hopperul crede că va sări de un milion de euro!
Deliric vinde haine de sute de mii de euro pe an
„Brandul a fost prima oară public în 2012, pe 4 mai, de ziua mamei mele. Făceam hip-hop de 15 ani, iar părinții mei m-au văzut pentru prima oară pe scenă atunci, la Festivalul Street Heroes, în Parcul Tineretului. Tot atunci am expus public, într-un mic magazin improvizat. Era viziunea mea despre un viitor mai bun al streetwear-ului din România. Nu îmi vine să cred cât de mult a crescut această piață de atunci și cât de binecuvântați suntem să creștem alături de ea. 4 mai rămâne ziua mea preferată și motiv de sărbătoare”, spune Deliric, care a făcut avere nu din cântat, ci din tricouri, hanorace, șepci, accesorii și genți.
Citește și:
Solistul de muzică populară Dinu Iancu Sălăjanu a debutat pe scena Operei din București
Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!