La doar câteva zile după ce Ion Țiriac a anunțat că Simona Halep urmează să semneze cu un cunoscut sponsor tehnic, numărul 2 mondial a primit și o ofertă cu multe zerouri în coadă, de la o cunoscută companie americană de cosmetice.
Potrivit surselor noastre, aceasta i-a pregătit sportivei un pachet de două milioane de dolari, doar că americanii doresc să ia legătura în mod direct cu Simona, potrivit politicii companiei. De partea cealaltă însă, totul se negociază la nivelul echipei manageriale a tenismanei. Contactată pe marginea acestui subiect, de către americani, prin intermediul unui român, fosta mare campioană, Virginia Ruzici, cea care se ocupă în prezent de contractele Simonei Halep, a fost cât se poate de fermă. Aceasta a precizat că nu-i interesează niciun contract, dacă nu se lucrează prin intermediul celor care o reprezintă pe sportivă.
”Americanii nu vor să meargă mai departe până nu au un contact direct cu Simona. Potrivit politicii lor, ei au niște întrebări specifice. S-a luat legătura cu Virginia Ruzici. A spus clar că nu sunt interesați dacă nu cunosc toate detaliile. Nu am apucat să-i mai prezentăm nimic, atâta timp cât a dat cu pas de la început”, a confirmat pentru Libertatea un reprezentant al cunoscutei firme americane.
Românii, marginalizați de sponsori?
Recent, Victor Hănescu, un alt mare tenisman, declara că românii sunt marginalizați de sponsorii mari.
„Sportivii din România sunt dezavantajati si marginalizați, atunci când își caută sponsori. Țin minte cât de greu mi-a fost și mie, chiar și atunci când aveam rezultate foarte bune și eram în Top 30 mondial. Practic, noi, românii, plătim prețul pentru că piața din România e mică, săracă și neatractivă pentru sponsori. De aceea, sunt căutați francezii, nemții sau americanii. Ceea ce i se întâmplă Simonei acum li s-a întâmplat și altora în trecut”, a spus acesta, referindu-se la faptul că Simona Halep a jucat finala de la Australian Open fără a avea vreun sponsor tehnic!
CITEȘTE ȘI: