Pe 19 septembrie a.c., Antena 3 a avut o medie de 254.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, cea mai mare de pe segmentul știrilor TV, conform măsurătorilor Kantar Media. Ratingul este mai mare cu 67.000 de persoane față de ziua de 12 septembrie (luni) și cu 118.000 față de 5 septembrie (luni). De fapt, este cel mai mare rating obținut de Antena 3 în ultimele două săptămâni monitorizate (5 – 19 septembrie). 

A doua audiență a zilei a fost obținută de România TV, cu o medie de 221.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Numai că acest rating nu reprezintă o creștere de audiență pentru România TV. Cu o zi în urmă (duminică), programele acestei televiziuni au fost urmărite, în medie, de 330.000 de persoane. Mai mult, sâmbătă, 17 septembrie, a fost ziua cu cea mai mare audiență din ultimele două săptămâni: 348.000 de telespectatori pe minut. În fapt, ratingul de la funeraliile reginei ocupă abia locul 10 în ierarhia audiențelor zilnice de la România TV. Se poate spune că acest eveniment „a săpat” audiența acestei televiziuni obișnuită să facă rating cu Dana Budeanu și George Simion. 

Digi24 a realizat un rating mediu de 152.000 de persoane pe minut (toată ziua), cel  mai mare din ultimele două săptămâni pentru această televiziune. A câștigat 77.000 de persoane față de lunea trecută (12 septembrie) și 91.000 față de începutul săptămânii din 5 septembrie, când a început anul școlar. 

Realitatea Plus și B1 TV n-au înregistrat creșteri de audiență pe 19 septembrie. Măsurătorile arată că Realitatea Plus a avut o medie de 66.000 de telespectatorii pe minut, în timp ce B1 TV, 26.000. Aceste ratinguri nu reprezintă „vârfuri” în sondajele celor două televiziuni.

TVR a bătut pasul pe loc

TVR 1, principalul canal al SRTV, a avut un rating mediu de 41.000 de persoane pe minut, la nivelul celui din urmă cu o exact o săptămână (43.000). 

TVR Info, televiziunea de știri lansată de televiziunea publică, a obținut o medie de 7.000 de telespectatori pe minut în cursul zilei de 19 septembrie. Este un rating mare pentru această stație de știri (lansată în iunie) care încă nu s-a așezat în preferințele telespectatorilor. În ultimele două săptămâni, ratingul zilnic al TVR Info n-a depășit 7.000 de persoane la nivel național. 

Audiențele televiziunilor generaliste comerciale

Pro TV – 664.000 de persoane pe minut, cel mai mare rating obținut de această televiziune în ultimele două săptămâni. 

Antena 1 – 465.000 de persoane pe minut, al șaptea rating ca mărime din ultimele două săptămâni. 

Kanal D – 444.000 de persoane pe minut, al treilea rating ca mărime al televiziunii din perioada analizată. 

Bătălia în prime time (orele 19:00 – 24:00)

În intervalul de maximă audiență, România TV și-a luat revanșa în fața Antenei 3. A fost cea mai urmărită televiziune de știri cu o medie de 320.000 de telespectatori pe minut, dar asta nu înseamnă că „și-a bătut propriul record” din ultimele două săptămâni. Acest rating se plasează pe locul șapte în ierarhia zilnică a audienței. În sâmbăta premergătoare înmormântării, televiziunea lui Sebastian Ghiță a atras 471.000 de telespectatori pe minut. 

Antena 3 și-a mărit audiența în prime time, având o medie 238.000 de persoane pe minut, cea mai mare din perioada analizată (5 – 19 septembrie), pentru această televiziune. 

Digi24 a atins 161.000 de telespectatori pe minut, un „record personal”, mai mare cu 51.000 față de lunea trecută (12 septembrie). 

Realitatea Plus a obținut o medie de 99.000 de persoane pe minut, în timp ce B1 TV a avut o medie 25.000 de telespectatori. Sunt ratinguri obișnuite pentru aceste televiziuni. 

Televiziunea publică TVR 1 s-a zbătut pe o audiență medie de 69.000 de persoane, inferioară indicilor din ultimele două săptămâni. În urmă cu șapte zile, TVR 1 a făcut un rating de 73.000 de telespectatori. 

O medie de 7.000 de persoane a obținut TV Info în prime time, inferioară zilei de luni, 12 septembrie (10.000). 

Audiențele televiziunilor generaliste comerciale

Pro TV – 962.000 de telespectatori, un rating pe locul 8 în topul audienței zilnice la această televiziune din ultimele două săptămâni. 

Antena 1- 815.000 de telespectatori, un rating pe locul patru în topul audienței zilnice, în perioada analizată. 

Kanal D  – 748.000 de telespectatori, această valoare fiind a cincea în ierarhia proprie din perioada analizată. 

Înmormântarea reginei „a stricat” socotelile obișnuite ale acestor trei mari televiziuni.            

 
 

Urmărește-ne pe Google News