Adevarul e undeva la mijloc ca intotdeauna.
Da, UE nu are o politica externa puternica relativ la conflictele armate, insa si din cauza ca UE nu reprezinta un pol militar puternic iar incercarile de a avea o armata comuna au esuat la opozitia diverselor tari membre. Pentru a recunoaste Palestina la nivel de UE e nevoie de unanimitate si asta nu exista. Referitor la conflictul din Ucraina, UE a picat la mijloc. Nu putea sa continue relatiile comerciale cu Rusia si era evident ca taierea lor va lovi in plin sfara posibilitatea eliminarii totale a impactului.
Cresterea preturilor e inerenta in situatii de criza si inflatie. In Romania in particular, inflatia e mare de 2 ani si e alimentata de masuri populiste si prociclice. Si sa nu vorbim de echitate sociala pana cand rata de colectare a taxelor nu ajunge macar ca in Bulgaria. Nu e echitate cand din contributia catorva sunt sustinuti si unii oficial saraci dar neoficial lucratori la negru.
Pana la urma v-ati trezit d-le Rogozanu chiar daca e trecut de al 12-le ceas. Stiti ce zicea Nuland despre UE prin 2012! Tragedia e ca societatile occidentale se confrunta cu aceeasi criza ca in anii `30-33 si radicalismul castiga tot mai multi adepti. Nu e de mirare , e halucinant ce se intampla din 2019 incoace. Tragic e ca masa de manevra este intr-o amortire indusa parca de magicele vaccinuri. Sper sa continuati in maniera asta!
1-celor care pun intreaga vina a razboiului pe spatele rusilor le-as pune intrebarea cine de cine s-a apropiat cu arme? multi incearca sa mute inceputul razboiului in 2022 cu toate ca el a inceput cu o lovitura de stat in 2014 si asasinarea si bombardarea sistematica si "democratica" a celor care nu au acceptat-o...2-Cei care sprijina genocidul din Gaza ca raspuns la terorismul din 7 oct sa nu uite ca si politica de apartheid este o teroare care provoaca un raspuns si ca Genocidul nu e o justificare "antiterorista"...3.Iar celor care lupta pentru "Capitalismul Democratic" le dau o stire (CNN) noua: Neuralink (Musk) lucreaza (pentru binele vostru) la dezvoltarea unor dispozitive "inteligente" INTERNE corpului care incepand din 2029 vor conecta corpul uman In Timp Real cu un "Centru de Inteligenta"... pentru o mai mare libertate individuala sau cine stie ...pentru eliminarea diferentelor sociale, sau...eradicarea saraciei...
1-celor care pun intreaga vina a razboiului pe spatele rusilor le-as pune intrebarea cine de cine s-a apropiat cu arme? multi incearca sa mute inceputul razboiului in 2022 cu toate ca el a inceput cu o lovitura de stat in 2014 si asasinarea si bombardarea sistematica si "democratica" a celor care nu au acceptat-o...2-Cei care sprijina genocidul din Gaza ca raspuns la terorismul din 7 oct sa nu uite ca si politica de apartheid este o teroare care provoaca un raspuns si ca Genocidul nu e o justificare "antiterorista"...3.Iar celor care lupta pentru "Capitalismul Democratic" le dau o stire (CNN) noua: Neuralink (Musk) lucreaza (pentru binele vostru) la dezvoltarea unor dispozitive "inteligente" INTERNE corpului care incepand din 2029 vor conecta corpul uman In Timp Real cu un "Centru de Inteligenta"... pentru o mai mare libertate individuala sau cine stie ...pentru eliminarea diferentelor sociale, sau...eradicarea saraciei...
Celor care pun vina pe americani, ucraineni, europeni, pe toți și pe oricine, cu excepția Rusiei: cine și-a împins granițele constant către vest de secole? Cine a anexat bucăți întregi din Polonia, Finlanda, România, sau chiar țări întregi (cele baltice)? Cine avea frontierele din 1945 până în 1990 la jumătatea Germaniei? Războiul nu a început nici măcar în 2014, când ucrainenii au refuzat să redevină gubernie rusească, ci din anii 1700, când, de la Petru "cel mare" încoa, Rusia s-a extins în permanență. Nu mă credeți, uitați-vă unde erau cândva granițele Rusiei și unde sunt acum. Dar americanii-s de vină, nu?
Celor care pun vina pe americani, ucraineni, europeni, pe toți și pe oricine, cu excepția Rusiei: cine și-a împins granițele constant către vest de secole? Cine a anexat bucăți întregi din Polonia, Finlanda, România, sau chiar țări întregi (cele baltice)? Cine avea frontierele din 1945 până în 1990 la jumătatea Germaniei? Războiul nu a început nici măcar în 2014, când ucrainenii au refuzat să redevină gubernie rusească, ci din anii 1700, când, de la Petru "cel mare" încoa, Rusia s-a extins în permanență. Nu mă credeți, uitați-vă unde erau cândva granițele Rusiei și unde sunt acum. Dar americanii-s de vină, nu?
Pai vezi ca teritoriile anexate sunt la ukrainieni care nu vor sa le retrocedeze. Asa ca lada-ne
Iar doamna asta ar trebui sa ii fie rusine nu sa mai vrea un mandat.
Europenii traiesc mult mai prost decat inainte de extinderea EU si asta e un pericol pentru EU. Cucoana asta a uitat ca lucreaza pt cetatenii eu si nu pentru ONU a umplut europa de imigranti ne-a bagat din criza in criza a locuintelor datorata imigrantilor, criza, sanitara energetica si acun angrenati in razboi.
Pai vezi ca teritoriile anexate sunt la ukrainieni care nu vor sa le retrocedeze. Asa ca lada-ne
Iar doamna asta ar trebui sa ii fie rusine nu sa mai vrea un mandat.
Europenii traiesc mult mai prost decat inainte de extinderea EU si asta e un pericol pentru EU. Cucoana asta a uitat ca lucreaza pt cetatenii eu si nu pentru ONU a umplut europa de imigranti ne-a bagat din criza in criza a locuintelor datorata imigrantilor, criza, sanitara energetica si acun angrenati in razboi.
Zi tu CINE a anexat teritoriile alea la Ucraina. Sau te pomeni că Ucraina ne-a băgat pe gât pactul Ribbentrop-Molotov? De ce propagandiștii ruși urlă mereu despre Bucovina de Nord și Basarabia de Sud, în timp ce acuză, în același timp, că România încalcă statalitatea rep. Moldova? În clipa în care Ucraina ar fi absorbită de către Rusia s-ar mai discuta despre nordul Bucovinei și sudul Basarabiei? Sau alea ar deveni automat străvechi teritorii rusești, de apărat cu arsenalul nuclear?
Celor care pun vina pe americani, ucraineni, europeni, pe toți și pe oricine, cu excepția Rusiei: cine și-a împins granițele constant către vest de secole? Cine a anexat bucăți întregi din Polonia, Finlanda, România, sau chiar țări întregi (cele baltice)? Cine avea frontierele din 1945 până în 1990 la jumătatea Germaniei? Războiul nu a început nici măcar în 2014, când ucrainenii au refuzat să redevină gubernie rusească, ci din anii 1700, când, de la Petru "cel mare" încoa, Rusia s-a extins în permanență. Nu mă credeți, uitați-vă unde erau cândva granițele Rusiei și unde sunt acum. Dar americanii-s de vină, nu?
...fara lovitura de stat din 2014 nu ar fi avut loc niciun razboi...in rest povesti,istorii....E "cineva" care vrea un conflict si in Asia se pare...pana la urma cel mai important lucru este ca Romania sa nu fie impinsa intr-un razboi...pentru interesele altora...americani, ucrainieni sau rusi ...ce mai conteaza...
...fara lovitura de stat din 2014 nu ar fi avut loc niciun razboi...in rest povesti,istorii....E "cineva" care vrea un conflict si in Asia se pare...pana la urma cel mai important lucru este ca Romania sa nu fie impinsa intr-un razboi...pentru interesele altora...americani, ucrainieni sau rusi ...ce mai conteaza...
I-auzi, așa zicem noi la toate crimele rusești? Istorii? Istoriile nu se uită, altfel se repetă. Fără așa-zisa "lovitură de stat" din 2014 (același termen folosit de propaganda moscovită și pentru România 1989), Ucraina era bine mersi anexată de Rusia și o ducea de minune, la fel ca Basarabia, iar noi aveam din nou maica Rusie la granițe. Tare bine ne-a mers de fiecare dată când s-a întâmplat asta, nu?
Kostea draga,esti cel mai grozav exemplu pentru zicerea "poti scoate o tara din comunism,dar comunismul din unii nu poate fi scos" ! Daca n-ar fi de plins prostiile pe care le debitezi aici,ne-am distra copios !Mai trist este ca esti si profesor si n-ai nici o scuza ca esti prof de limba romana,ar trebui sa ai habar de putine cunostinte de economie ! Cit despre aberatiile stict politicianiste...sunt penibile...acuzi pe toaaata lumea ca este "prorazboi"si-i mangai pe crestet si pe rusi si pe palestinieni ! Oare n-ai auzit ca bietii palestinieni,chiar in timp ce se vaicaresc de mama focului ca-i ataca evreii,dau cu racheta pe TelAviv..dar la tine la tara sigur nu s-a auzit !!
Poate că toți avem informații trunchiate despre acest subiect. Dar ați citit cum au fost tratați soldații romîni cînd au intrat în Basarabia de etnia despre care discutăm ? Ostașii romîni au fost întâmpinați cu apă clocotită. Stiți că tot aceeași etnie avea 100000 de cîrciumi în satele romînești ? Citiți-i pe Alecsandri, Iorga, Eminescu și cărți mai noi. M. Grancea
Vorbind strict doar de UE, aceasta este condusa de o mână de birocrați, gen tanti Ursula, pe care nu i-a ales nimeni și care sunt numiți în funcții și promovați de grupuri de interese. Parlamentul european în marea lui o majoritate e doar o adunătură de dinozauri aproape de pensionare sau de fomisti și incompetenți - orice asemănare cu Grapini, Tudose, Blaga, R. Bogdan nu este întâmplătoare. Și aceasta mica dictatura face ce vrea, de exemplu, dosarele achizițiilor de vaccinuri în perioada pandemiei sunt secrete și asa o sa rămână mult timp. Cam ce face robotul de la Cotroceni cu cheltuielile de transport, dar la scară mai mare.
"De ce Europa nu a fost un pion-cheie pentru forțarea unei păci între Ucraina și Rusia". Dar de ce nu ne zici cum se putea face asta, Costi? Poate UE să forțeze cumva Rusia? Nu. Poate să forțeze Ucraina? Cam da. Și uite răspunsul. Pentru că ce voiai tu să zici de fapt e de ce nu a forțat UE Ucraina să încheie pacea. În ce condiții ar accepta Putin asta? În toate condițiile lui. Deci UE trebuia să oblige Ucraina să-i dea lui Putin tot ce voia. Iar apoi venea rândul NATO, nu? "Rusia a invadat, gestul lui Putin e condamnabil, dar sancțiunile n-au făcut decât să lovească fie în populațiile vulnerabile ale UE, fie în ucrainenii de rând." Gestul lui Putin e condamnabil, Costi? Nu oribil, nu dezgustător, nu criminal, având în vedere câte zeci de mii de oameni, inclusiv nenumărați civili, au murit, e doar CONDAMNABIL? Iar sancțiunile au fost cele care au lovit în ucrainenii de rând, nu rachetele rusești? Ești la un pas să spui că armele trimise Ucrainei duc numai la moartea ucrainenilor.
"De ce Europa nu a fost un pion-cheie pentru forțarea unei păci între Ucraina și Rusia". Dar de ce nu ne zici cum se putea face asta, Costi? Poate UE să forțeze cumva Rusia? Nu. Poate să forțeze Ucraina? Cam da. Și uite răspunsul. Pentru că ce voiai tu să zici de fapt e de ce nu a forțat UE Ucraina să încheie pacea. În ce condiții ar accepta Putin asta? În toate condițiile lui. Deci UE trebuia să oblige Ucraina să-i dea lui Putin tot ce voia. Iar apoi venea rândul NATO, nu? "Rusia a invadat, gestul lui Putin e condamnabil, dar sancțiunile n-au făcut decât să lovească fie în populațiile vulnerabile ale UE, fie în ucrainenii de rând." Gestul lui Putin e condamnabil, Costi? Nu oribil, nu dezgustător, nu criminal, având în vedere câte zeci de mii de oameni, inclusiv nenumărați civili, au murit, e doar CONDAMNABIL? Iar sancțiunile au fost cele care au lovit în ucrainenii de rând, nu rachetele rusești? Ești la un pas să spui că armele trimise Ucrainei duc numai la moartea ucrainenilor.
Te inseli amarnic diplomatia europeana impreuna cu farurile ei calauzitoare,Germania si Franta ca garanti ai acordurilor de la de la Misk,au esuat lamentabil sau au vrut sa esueze in stilui ipocrit occidental european, atunci cand nu respecti tratatele si cuvantul dat, cand intr-o negociere faci 0% concesii ai sigur 100% razboi
Te inseli amarnic diplomatia europeana impreuna cu farurile ei calauzitoare,Germania si Franta ca garanti ai acordurilor de la de la Misk,au esuat lamentabil sau au vrut sa esueze in stilui ipocrit occidental european, atunci cand nu respecti tratatele si cuvantul dat, cand intr-o negociere faci 0% concesii ai sigur 100% razboi
Adică exact ce a făcut Rusia. Aşa-zisele acorduri de la Minsk nu aveau alt scop decât să adoarmă europenii (chipurile uite ce paşnici sunt ruşii...) şi să slăbească Ucraina, pregătind-o pentru revenirea la "patria mamă".
Oamenii sunt aceiași, aceleași mentalităti -sisteme perfide, interese, lăcomie,
exact ca la începutul celui de-al doilea Război Mondial si apoi parcursul său.
𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐚̆𝐭𝐨𝐫𝐢𝐢 𝐠𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧𝐢 de mașini Volkswagen, BMW,Mercedes-Benz, Porsche si alte companii ca Siemens, Messerschmitt, Krupp, Flick au susținut ascensiunea naziștilor la putere, iar în timpul războiului au folosit munca forțată, Sclavia a Sute de Mii de oameni
din Lagărele de Concentrare pentru a fabrica mașini de război, tancuri, tunuri, nave, avioane, arme, muniție, bombe, rachete, etc. Interesul = Bani…Foarte Mulți Bani.
𝐋𝐚̆𝐜𝐨𝐦𝐢𝐚 a determinat pe mulți oameni de afaceri să sprijine industria de armament pentru armata nazistă, pentru a se îmbogăți. Majoritatea industriașilor erau oportuniști care vedeau
războiul din Europa ca pe o ocazie de a se îmbogăți ei și companiile lor.
NU îi interesa că în război sunt Uciși milioane de oameni, copii, femei, sau că sunt distruse orașe de bombele construite de ei.
bogat • 06.06.2024, 17:38
Adevarul e undeva la mijloc ca intotdeauna. Da, UE nu are o politica externa puternica relativ la conflictele armate, insa si din cauza ca UE nu reprezinta un pol militar puternic iar incercarile de a avea o armata comuna au esuat la opozitia diverselor tari membre. Pentru a recunoaste Palestina la nivel de UE e nevoie de unanimitate si asta nu exista. Referitor la conflictul din Ucraina, UE a picat la mijloc. Nu putea sa continue relatiile comerciale cu Rusia si era evident ca taierea lor va lovi in plin sfara posibilitatea eliminarii totale a impactului. Cresterea preturilor e inerenta in situatii de criza si inflatie. In Romania in particular, inflatia e mare de 2 ani si e alimentata de masuri populiste si prociclice. Si sa nu vorbim de echitate sociala pana cand rata de colectare a taxelor nu ajunge macar ca in Bulgaria. Nu e echitate cand din contributia catorva sunt sustinuti si unii oficial saraci dar neoficial lucratori la negru.
armand • 04.06.2024, 16:54
Pana la urma v-ati trezit d-le Rogozanu chiar daca e trecut de al 12-le ceas. Stiti ce zicea Nuland despre UE prin 2012! Tragedia e ca societatile occidentale se confrunta cu aceeasi criza ca in anii `30-33 si radicalismul castiga tot mai multi adepti. Nu e de mirare , e halucinant ce se intampla din 2019 incoace. Tragic e ca masa de manevra este intr-o amortire indusa parca de magicele vaccinuri. Sper sa continuati in maniera asta!
MAMIRA • 02.06.2024, 14:02
1-celor care pun intreaga vina a razboiului pe spatele rusilor le-as pune intrebarea cine de cine s-a apropiat cu arme? multi incearca sa mute inceputul razboiului in 2022 cu toate ca el a inceput cu o lovitura de stat in 2014 si asasinarea si bombardarea sistematica si "democratica" a celor care nu au acceptat-o...2-Cei care sprijina genocidul din Gaza ca raspuns la terorismul din 7 oct sa nu uite ca si politica de apartheid este o teroare care provoaca un raspuns si ca Genocidul nu e o justificare "antiterorista"...3.Iar celor care lupta pentru "Capitalismul Democratic" le dau o stire (CNN) noua: Neuralink (Musk) lucreaza (pentru binele vostru) la dezvoltarea unor dispozitive "inteligente" INTERNE corpului care incepand din 2029 vor conecta corpul uman In Timp Real cu un "Centru de Inteligenta"... pentru o mai mare libertate individuala sau cine stie ...pentru eliminarea diferentelor sociale, sau...eradicarea saraciei...
Sfantul_Cuvios_Pafnutie • 02.06.2024, 21:40
MAMIRA • 02.06.2024, 14:02
1-celor care pun intreaga vina a razboiului pe spatele rusilor le-as pune intrebarea cine de cine s-a apropiat cu arme? multi incearca sa mute inceputul razboiului in 2022 cu toate ca el a inceput cu o lovitura de stat in 2014 si asasinarea si bombardarea sistematica si "democratica" a celor care nu au acceptat-o...2-Cei care sprijina genocidul din Gaza ca raspuns la terorismul din 7 oct sa nu uite ca si politica de apartheid este o teroare care provoaca un raspuns si ca Genocidul nu e o justificare "antiterorista"...3.Iar celor care lupta pentru "Capitalismul Democratic" le dau o stire (CNN) noua: Neuralink (Musk) lucreaza (pentru binele vostru) la dezvoltarea unor dispozitive "inteligente" INTERNE corpului care incepand din 2029 vor conecta corpul uman In Timp Real cu un "Centru de Inteligenta"... pentru o mai mare libertate individuala sau cine stie ...pentru eliminarea diferentelor sociale, sau...eradicarea saraciei...
Celor care pun vina pe americani, ucraineni, europeni, pe toți și pe oricine, cu excepția Rusiei: cine și-a împins granițele constant către vest de secole? Cine a anexat bucăți întregi din Polonia, Finlanda, România, sau chiar țări întregi (cele baltice)? Cine avea frontierele din 1945 până în 1990 la jumătatea Germaniei? Războiul nu a început nici măcar în 2014, când ucrainenii au refuzat să redevină gubernie rusească, ci din anii 1700, când, de la Petru "cel mare" încoa, Rusia s-a extins în permanență. Nu mă credeți, uitați-vă unde erau cândva granițele Rusiei și unde sunt acum. Dar americanii-s de vină, nu?
danymoto • 03.06.2024, 12:10
Sfantul_Cuvios_Pafnutie • 02.06.2024, 21:40
Celor care pun vina pe americani, ucraineni, europeni, pe toți și pe oricine, cu excepția Rusiei: cine și-a împins granițele constant către vest de secole? Cine a anexat bucăți întregi din Polonia, Finlanda, România, sau chiar țări întregi (cele baltice)? Cine avea frontierele din 1945 până în 1990 la jumătatea Germaniei? Războiul nu a început nici măcar în 2014, când ucrainenii au refuzat să redevină gubernie rusească, ci din anii 1700, când, de la Petru "cel mare" încoa, Rusia s-a extins în permanență. Nu mă credeți, uitați-vă unde erau cândva granițele Rusiei și unde sunt acum. Dar americanii-s de vină, nu?
Pai vezi ca teritoriile anexate sunt la ukrainieni care nu vor sa le retrocedeze. Asa ca lada-ne Iar doamna asta ar trebui sa ii fie rusine nu sa mai vrea un mandat. Europenii traiesc mult mai prost decat inainte de extinderea EU si asta e un pericol pentru EU. Cucoana asta a uitat ca lucreaza pt cetatenii eu si nu pentru ONU a umplut europa de imigranti ne-a bagat din criza in criza a locuintelor datorata imigrantilor, criza, sanitara energetica si acun angrenati in razboi.
Sfantul_Cuvios_Pafnutie • 03.06.2024, 15:51
danymoto • 03.06.2024, 12:10
Pai vezi ca teritoriile anexate sunt la ukrainieni care nu vor sa le retrocedeze. Asa ca lada-ne Iar doamna asta ar trebui sa ii fie rusine nu sa mai vrea un mandat. Europenii traiesc mult mai prost decat inainte de extinderea EU si asta e un pericol pentru EU. Cucoana asta a uitat ca lucreaza pt cetatenii eu si nu pentru ONU a umplut europa de imigranti ne-a bagat din criza in criza a locuintelor datorata imigrantilor, criza, sanitara energetica si acun angrenati in razboi.
Zi tu CINE a anexat teritoriile alea la Ucraina. Sau te pomeni că Ucraina ne-a băgat pe gât pactul Ribbentrop-Molotov? De ce propagandiștii ruși urlă mereu despre Bucovina de Nord și Basarabia de Sud, în timp ce acuză, în același timp, că România încalcă statalitatea rep. Moldova? În clipa în care Ucraina ar fi absorbită de către Rusia s-ar mai discuta despre nordul Bucovinei și sudul Basarabiei? Sau alea ar deveni automat străvechi teritorii rusești, de apărat cu arsenalul nuclear?
MAMIRA • 02.06.2024, 22:18
Sfantul_Cuvios_Pafnutie • 02.06.2024, 21:40
Celor care pun vina pe americani, ucraineni, europeni, pe toți și pe oricine, cu excepția Rusiei: cine și-a împins granițele constant către vest de secole? Cine a anexat bucăți întregi din Polonia, Finlanda, România, sau chiar țări întregi (cele baltice)? Cine avea frontierele din 1945 până în 1990 la jumătatea Germaniei? Războiul nu a început nici măcar în 2014, când ucrainenii au refuzat să redevină gubernie rusească, ci din anii 1700, când, de la Petru "cel mare" încoa, Rusia s-a extins în permanență. Nu mă credeți, uitați-vă unde erau cândva granițele Rusiei și unde sunt acum. Dar americanii-s de vină, nu?
...fara lovitura de stat din 2014 nu ar fi avut loc niciun razboi...in rest povesti,istorii....E "cineva" care vrea un conflict si in Asia se pare...pana la urma cel mai important lucru este ca Romania sa nu fie impinsa intr-un razboi...pentru interesele altora...americani, ucrainieni sau rusi ...ce mai conteaza...
Sfantul_Cuvios_Pafnutie • 03.06.2024, 15:46
MAMIRA • 02.06.2024, 22:18
...fara lovitura de stat din 2014 nu ar fi avut loc niciun razboi...in rest povesti,istorii....E "cineva" care vrea un conflict si in Asia se pare...pana la urma cel mai important lucru este ca Romania sa nu fie impinsa intr-un razboi...pentru interesele altora...americani, ucrainieni sau rusi ...ce mai conteaza...
I-auzi, așa zicem noi la toate crimele rusești? Istorii? Istoriile nu se uită, altfel se repetă. Fără așa-zisa "lovitură de stat" din 2014 (același termen folosit de propaganda moscovită și pentru România 1989), Ucraina era bine mersi anexată de Rusia și o ducea de minune, la fel ca Basarabia, iar noi aveam din nou maica Rusie la granițe. Tare bine ne-a mers de fiecare dată când s-a întâmplat asta, nu?
golesco • 02.06.2024, 00:45
Total de acord cu cele scrise. Sunt un fraier nefericit.
Moshu • 31.05.2024, 21:15
Kostea draga,esti cel mai grozav exemplu pentru zicerea "poti scoate o tara din comunism,dar comunismul din unii nu poate fi scos" ! Daca n-ar fi de plins prostiile pe care le debitezi aici,ne-am distra copios !Mai trist este ca esti si profesor si n-ai nici o scuza ca esti prof de limba romana,ar trebui sa ai habar de putine cunostinte de economie ! Cit despre aberatiile stict politicianiste...sunt penibile...acuzi pe toaaata lumea ca este "prorazboi"si-i mangai pe crestet si pe rusi si pe palestinieni ! Oare n-ai auzit ca bietii palestinieni,chiar in timp ce se vaicaresc de mama focului ca-i ataca evreii,dau cu racheta pe TelAviv..dar la tine la tara sigur nu s-a auzit !!
m1a2r3i4a1n5a6 • 31.05.2024, 16:26
Poate că toți avem informații trunchiate despre acest subiect. Dar ați citit cum au fost tratați soldații romîni cînd au intrat în Basarabia de etnia despre care discutăm ? Ostașii romîni au fost întâmpinați cu apă clocotită. Stiți că tot aceeași etnie avea 100000 de cîrciumi în satele romînești ? Citiți-i pe Alecsandri, Iorga, Eminescu și cărți mai noi. M. Grancea
Hund • 31.05.2024, 11:35
Votați PSD -PNL și USR și o votați pe Ursula Pfizer la butoanele Parlamentului European.😉😉😉.
CostelMC • 31.05.2024, 06:46
Vorbind strict doar de UE, aceasta este condusa de o mână de birocrați, gen tanti Ursula, pe care nu i-a ales nimeni și care sunt numiți în funcții și promovați de grupuri de interese. Parlamentul european în marea lui o majoritate e doar o adunătură de dinozauri aproape de pensionare sau de fomisti și incompetenți - orice asemănare cu Grapini, Tudose, Blaga, R. Bogdan nu este întâmplătoare. Și aceasta mica dictatura face ce vrea, de exemplu, dosarele achizițiilor de vaccinuri în perioada pandemiei sunt secrete și asa o sa rămână mult timp. Cam ce face robotul de la Cotroceni cu cheltuielile de transport, dar la scară mai mare.
Sfantul_Cuvios_Pafnutie • 31.05.2024, 04:31
"De ce Europa nu a fost un pion-cheie pentru forțarea unei păci între Ucraina și Rusia". Dar de ce nu ne zici cum se putea face asta, Costi? Poate UE să forțeze cumva Rusia? Nu. Poate să forțeze Ucraina? Cam da. Și uite răspunsul. Pentru că ce voiai tu să zici de fapt e de ce nu a forțat UE Ucraina să încheie pacea. În ce condiții ar accepta Putin asta? În toate condițiile lui. Deci UE trebuia să oblige Ucraina să-i dea lui Putin tot ce voia. Iar apoi venea rândul NATO, nu? "Rusia a invadat, gestul lui Putin e condamnabil, dar sancțiunile n-au făcut decât să lovească fie în populațiile vulnerabile ale UE, fie în ucrainenii de rând." Gestul lui Putin e condamnabil, Costi? Nu oribil, nu dezgustător, nu criminal, având în vedere câte zeci de mii de oameni, inclusiv nenumărați civili, au murit, e doar CONDAMNABIL? Iar sancțiunile au fost cele care au lovit în ucrainenii de rând, nu rachetele rusești? Ești la un pas să spui că armele trimise Ucrainei duc numai la moartea ucrainenilor.
UDAR007 • 31.05.2024, 07:51
Sfantul_Cuvios_Pafnutie • 31.05.2024, 04:31
"De ce Europa nu a fost un pion-cheie pentru forțarea unei păci între Ucraina și Rusia". Dar de ce nu ne zici cum se putea face asta, Costi? Poate UE să forțeze cumva Rusia? Nu. Poate să forțeze Ucraina? Cam da. Și uite răspunsul. Pentru că ce voiai tu să zici de fapt e de ce nu a forțat UE Ucraina să încheie pacea. În ce condiții ar accepta Putin asta? În toate condițiile lui. Deci UE trebuia să oblige Ucraina să-i dea lui Putin tot ce voia. Iar apoi venea rândul NATO, nu? "Rusia a invadat, gestul lui Putin e condamnabil, dar sancțiunile n-au făcut decât să lovească fie în populațiile vulnerabile ale UE, fie în ucrainenii de rând." Gestul lui Putin e condamnabil, Costi? Nu oribil, nu dezgustător, nu criminal, având în vedere câte zeci de mii de oameni, inclusiv nenumărați civili, au murit, e doar CONDAMNABIL? Iar sancțiunile au fost cele care au lovit în ucrainenii de rând, nu rachetele rusești? Ești la un pas să spui că armele trimise Ucrainei duc numai la moartea ucrainenilor.
Te inseli amarnic diplomatia europeana impreuna cu farurile ei calauzitoare,Germania si Franta ca garanti ai acordurilor de la de la Misk,au esuat lamentabil sau au vrut sa esueze in stilui ipocrit occidental european, atunci cand nu respecti tratatele si cuvantul dat, cand intr-o negociere faci 0% concesii ai sigur 100% razboi
Sfantul_Cuvios_Pafnutie • 31.05.2024, 17:41
UDAR007 • 31.05.2024, 07:51
Te inseli amarnic diplomatia europeana impreuna cu farurile ei calauzitoare,Germania si Franta ca garanti ai acordurilor de la de la Misk,au esuat lamentabil sau au vrut sa esueze in stilui ipocrit occidental european, atunci cand nu respecti tratatele si cuvantul dat, cand intr-o negociere faci 0% concesii ai sigur 100% razboi
Adică exact ce a făcut Rusia. Aşa-zisele acorduri de la Minsk nu aveau alt scop decât să adoarmă europenii (chipurile uite ce paşnici sunt ruşii...) şi să slăbească Ucraina, pregătind-o pentru revenirea la "patria mamă".
IulianH6 • 30.05.2024, 18:22
Oamenii sunt aceiași, aceleași mentalităti -sisteme perfide, interese, lăcomie, exact ca la începutul celui de-al doilea Război Mondial si apoi parcursul său. 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐚̆𝐭𝐨𝐫𝐢𝐢 𝐠𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧𝐢 de mașini Volkswagen, BMW,Mercedes-Benz, Porsche si alte companii ca Siemens, Messerschmitt, Krupp, Flick au susținut ascensiunea naziștilor la putere, iar în timpul războiului au folosit munca forțată, Sclavia a Sute de Mii de oameni din Lagărele de Concentrare pentru a fabrica mașini de război, tancuri, tunuri, nave, avioane, arme, muniție, bombe, rachete, etc. Interesul = Bani…Foarte Mulți Bani. 𝐋𝐚̆𝐜𝐨𝐦𝐢𝐚 a determinat pe mulți oameni de afaceri să sprijine industria de armament pentru armata nazistă, pentru a se îmbogăți. Majoritatea industriașilor erau oportuniști care vedeau războiul din Europa ca pe o ocazie de a se îmbogăți ei și companiile lor. NU îi interesa că în război sunt Uciși milioane de oameni, copii, femei, sau că sunt distruse orașe de bombele construite de ei.
1 2 ›
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.