Identifică oamenii interesați de jobul din compania ta pe termen lung
În cadrul pieței actuale a muncii, găsirea candidaților potriviți poate fi deja destul de dificilă, dacă nu colaborezi cu cea mai buna agentie de recrutare. Așadar nu complica lucrurile căutând doar ajutor pe termen scurt. Atunci când recrutezi talente, caută tipul de oameni care ar aduce valoare pe termen lung organizației – cei care ar putea deveni în cele din urmă lideri.
Acești angajați, cei care sunt implicați și lucrează pentru atingerea unui obiectiv comun, sunt adesea mai ușor de reținut, ceea ce economisește timp și bani pe care altfel ar trebui să îi cheltuiești pentru recrutare.
Când angajezi oameni care sunt motivați să rămână și să crească odată cu organizația, crește coeziunea echipei și se dezvoltă un climat de muncă pozitiv și productiv. Pentru un job de top, ar fi benefic să colaborezi cu firme recrutare headhunting în vederea selecției unor persoane care își caută un astfel de job pe termen lung.
Încurajează colaborarea și comunicarea deschisă
Comunicarea deschisă între colegi este importantă, acest lucru este bine cunoscut. Dar la fel de importantă este și comunicarea între conducere și angajați. Se spune că munca în echipă este o strategie care contribuie la motivarea personalului.
Atunci când angajații și conducerea sunt deschiși la dialog și împărtășesc informații și perspective, se creează un mediu în care ideile pot fi schimbate liber, soluțiile pot fi găsite mai rapid și angajații se simt mai implicați și mai valorizați.
Definește clar viziunea companiei tale
Atunci când angajații sunt mândri de compania în care activează și împărtășesc aceeași viziune și valori, ei devin ambasadori puternici ai organizației, ajutând astfel și compania să atragă și să rețină talentele potrivite. Așadar, angajații actuali trebuie să înțeleagă cu claritate valorile, viziunea și misiunea companiei.
Prin urmare, este important ca organizațiile să investească timp și resurse în definirea și promovarea brandului lor în calitate de angajator în interiorul și în afara organizației. Acest lucru poate include organizarea de cursuri de formare și workshop-uri pentru angajați, crearea de materiale de marketing intern care să prezinte cultura, valorile companiei și implicarea activă a conducerii în promovarea brandului.
Prin implementarea unui program de recrutare și reținere eficient, poți să te diferențiezi pe piața muncii, să găsești și să menții talentele de top și să construiești o echipă motivată și performantă, care să te ajute să-ți atingi obiectivele și să îți dezvolți afacerea.