Prin sloganul „gust echilibrat, numai bun să-ți tragi sufletul”, noul brand intră în segmentul core și mizează pe momentele de răgaz din activitățile de zi cu zi și pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o caută în prezent.
„Suntem încântați să continuăm expansiunea portofoliului nostru și să oferim consumatorilor un nou brand, de data aceasta în segmentul core. Caraiman are o rezonanță solidă, poartă rădăcini românești și invită consumatorii la un gust echilibrat, numai bun să îți tragi sufletul! Este o lansare importantă pentru categoria de bere, una care contribuie la dezvoltarea sa și ne bucurăm să vedem entuziasmul cu care partenerii noștri au întâmpinat Caraiman. Este și o oportunitate de creștere pe care o oferim clienților prin diversificarea portofoliului de produse, un element-cheie prin care pot răspunde prompt nevoilor din piață. De asemenea, noua lansare contribuie la ambiția noastră de a ne consolida poziția în segmentul core, unde suntem prezenți acum cu două brand-uri extrem de puternice: Bergenbier și Caraiman”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Bergenbier S.A. este un producător activ în ceea ce privește lansările de produse și sortimente noi. Anul acesta, brand-ul surpriză vine din segmentul core, Caraiman fiind o marcă pe care compania a mai produs-o în trecut, acum aproape două decenii.
„Caraiman este readucerea în lumina reflectoarelor a unui brand românesc, cu un gust echilibrat, inspirat din natură. Din studiile noastre, 80% din consumatorii români își doresc un ritm mai puțin intens al vieții, iar Caraiman este exact acea bere pentru pauzele din tumultul cotidian. Este acel moment când ajungi în vârf de munte, pui rucsacul jos și îți tragi sufletul. Mizăm pe o comunicare integrată 360 pentru Caraiman, cu atenție atât în zona de TV, cât și digital, in-store și prin influenceri surpriză pe care îi vom anunța foarte curând”, a completat Victor Teioșanu, Marketing Director.
Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu și sticlă de 0,5l, cât și la sticlă de 0,33l, PET și KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade și on-trade.