Am început prima zi a competiției cu o evoluție foarte bună pe primele 2 probe speciale, dar și cu un duș rece pe proba de noapte unde, din cauza problemelor la sistemul de lumini suplimentare, am pierdut prima poziție la clasă.
Sâmbătă ne-am propus un ritm susținut care să mențină presiunea pe adversarii noștri de pe prima poziție. Am stat în expectativă, pentru noi fiind suficient și locul 2.
Am început cu un ritm bun pe prima buclă reușind să recuperăm 10 secunde iar pe a doua buclă ne-am instalat din nou în fruntea clasei în urma problemelor tehnice ale adversarului. La finalul raliului putem spune că suntem extrem de mulțumiți de prestația noastră și de modul în care echipa noastră tehnică ne-a pregătit automobilul de concurs pentru un raliu extrem de dificil.
Apa minerală naturală Borsec a fost partenerul fără de care nu reușeam să ne menținem în formă maximă în lupta cu secundele și cu temperaturile foarte mari, mai ales în interiorul automobilului de concurs.
Mulțumim partenerilor noștri: UniCredit Leasing, Borsec, Generali, Cipi, Hofigal, Defi, Interflon, Set Prod-com, Star Lubricants, Rotte Group și Omega Motorsport. ”, a declarat pilotul Adi Teslovan.
Foto credit: Mihai Stețcu