Cu alte cuvinte, dacă vei apela la advertoriale, trebuie să știi că acesta este un text publicitar, editorial și informativ, sub forma unui articol de presă și difuzat pe suportul unui media digital sau fizic. Permite transmiteera unui mesaj detaliat și precis, fie pentru a anunța un eveniment anume, pentru a lansa un produs, pentru a educa consumatorii sau pur și simplu pentru a face publicitate unu produs sau unui serviciu. Obiectivul unor advertoriale seo este acela de a face publicitatea mai puțin agresivă și mai puțin intruzivă. Un advertorial este mai transparent și mai caltitativ decât publicitatea tradițională.
Vizibilitatea și angajamentul sunt principalele cuvinte de ordine atunci când vine vorba de un advertorial. Însă, condiția este aceea de a fi perfect integrat platformei pe care este publicat și să aibă aceleași coduri de comuniare ca celelate articole publicate.
Care sunt avantajele oferite de un advertorial?
Un advertorial prezintă o mulțime de atuuri pentru companii. Permite motivarea și convingerea cu ușurință a publicului țintă deoarece oferă adevăratele motive pentru care ar trebui să cumperi un produs, un serviciu sau să optezi pentru o anumită marcă. Un anunț clasic seduce, atrage, impresionează publicul însă un advertorial scoate în evidență motivul și informația, oferă dovezi. Astfel, nu trebuie să folosești jocurile de cuvinte, umorul, deoarece nu sunt potrivite pentru un advertorial. Trebuie să folosești demonstrațiile și dovezile. Astfel, achiziția de advertoriale, de articole sponsorizate este perfectă pentru a vehicula o serie de mesaje complexe pe care o publicitate tradițională, clasică, nu le poate vehicula. De notat este și faptul că îmbunătățește imaginea de marcă, este o adevărată valoare adăugată informativă și chiar educativă pentru o companie.
Există și advertoriale gratuite care fac același lucru ca și advertorialele plătite, singura diferență este că acestea nu percep o taxă. Există mai multe tipuri de advertoriale, clasificate în funcție de stil, stilul jurnalistic spre exemplu implică un interviu, o știre, o poveste sau un reportaj. Un advertorial are drept scop principal optimizarea unui cuvânt cheie, îmbunătățirea traficului și folosirea linkului sau linkurilor spre o pagină de interes mărit cu scopul de a crește interesul. Aceste advertoriale atrag atenția deoarece sunt scrise asemeni unui articol obișnuit doar că în text se regăsesc mai multe informații și, astfel, devin automat mai interesante.
Indiferent dacă este vorba despre prezentarea unui produs, unei afaceri sau unui serviciu, un advertorial poate face această prezentare mai incitantă, mai accesibilă pentru cititori. Acest lucru este posibil deoarece mesajul transmis de advertorial este creat astfel încât să aibă un conținut prietenos și informativ, nu sub forma unui anunț tip reclamă.
Un alt avantaj deloc de neglijat este acela că va crește traficul pe un site. Atunci când advertorialele sunt publicate pe site-uri și bloguri cunoscute, vizibilitatea în mediul online va crește considerabil. Traficul website-ului afacerii pentru care a fost creat advertorialul crește.
Cu alte cuvinte, advertorialele reprezintă arsenalul modern al unei afaceri și trebuiesc folosite cu scopul de a aduce beneficii maxime acesteia din urmă.