Beneficiile unei firme de mutări
Pentru a te asigura că toate bunurile firmei ajung rapid și în siguranță la noul sediu, alege serviciile specializate ale unei firme de mutări.
– Mașinile încăpătoare contribuie la o diminuare a costurilor de mutare, deoarece între sediul vechi și cel nou se fac mai puține drumuri, dacă nu chiar unul singur.
– Personalul calificat și instruit va împacheta toate obiectele ce trebuie să fie transportate într-un mod corespunzător și mai ales rapid și organizat, aspect ce îți salvează mult timp.
– Materialele special create pentru mutări, folii cu bule, cutii, benzi adezive și multe altele fac întregul proces de mutare mult mai ușor și mai sigur.
Separat de mobilier și de materialele de birotică, într-un birou există multe obiecte sensibile, precum monitoare, televizoare, desktopuri, servere de date sau laptopuri. Toate acestea se împachetează și se încarcă în mașină de transport într-un mod anume pentru a nu se distruge pe drum.
Planul de mutare
Odată ce ai găsit un sediu nou pentru firma ta dar și o firma de transport care să îți asigure o tranziție lînă și fără incidente, este momentul să începi să te ocupi și de restul aspectelor aflate pe lista planului de mutare.
– Trebuie să informezi atât clienții cât și furnizorii, partenerii sau colaboratorii că sediul firmei se schimbă.
– Trebuie să semnezi contractele cu operatorii de internet, telefonie, electricitate și apă astfel încât totul să fie funcțional pentru a îți începe activitatea.
– Discuta cu proprietarii sediului nou pentru a stabili numărul locurilor de parcare și cum poți întră în posesia cartelelor de acces.
Designul și aranjarea noului birou
Mutarea este cel mai bun moment în care poți să schimbi total designul biroului și în care poți face o așa numită curățenie generală prin care să renunți la toate obiectele de care nu mai ai nevoie.
– Dacă ai aceeași mobilă de birou zgâriata și matuita, dacă scaunele s-au decolorat sau dacă materialele de la jaluzele sau covoare nu erau cele mai inspirate, acum este ocazia să faci marile schimbări.
– Un alt avantaj al mutării este că poți evita greșelile de design și utilitate pe care poate le-ai făcut în cazul sediului anterior. Poate acum îți dorești o sala de așteptare, o zona de bucătărie, poate îți dorești jaluzele care să nu atragă praful.
– În ceea ce privește echipamentele de la vechiul sediu, analizează dacă nu este un moment potrivit pentru a reinoi multe dintre acestea. Altfel asigura-te că se vor integra în noul spațiu de lucru. Ia cu ține doar ce îți este cu adevărat util.
Astfel, cu o bună organizare și cu urmarea acestor câțiva pași simpli, mutarea firmei tale într-un sediu nou se poate face rapid, fără stres și în siguranță, lăsându-te pe ține să te ocupi de lucruri care necesită în totalitate atenția ta.