Beneficiile unei
firme de mutări
Pentru a te asigura că
toate bunurile firmei ajung rapid și în siguranță la noul sediu,
alege serviciile specializate ale unei firme de mutări.
– Mașinile
încăpătoare contribuie la o diminuare a costurilor de mutare,
deoarece între sediul vechi și cel nou se fac mai puține drumuri,
dacă nu chiar unul singur.
– Personalul
calificat și instruit va împacheta toate obiectele ce trebuie să
fie transportate într-un mod corespunzător și mai ales rapid și
organizat, aspect ce îți salvează mult timp.
– Materialele
special create pentru mutări, folii cu bule, cutii, benzi adezive și
multe altele fac întregul proces de mutare mult mai ușor și mai
sigur.
Separat de mobilier și
de materialele de birotică, într-un birou există multe obiecte
sensibile, precum monitoare, televizoare, desktopuri, servere de date
sau laptopuri. Toate acestea se împachetează și se încarcă în
mașină de transport într-un mod anume pentru a nu se distruge pe
drum.
Planul de mutare
Odată ce ai găsit un
sediu nou pentru firma ta dar și o firma de transport care să îți
asigure o tranziție lînă și fără incidente, este momentul să
începi să te ocupi și de restul aspectelor aflate pe lista
planului de mutare.
– Trebuie să
informezi atât clienții cât și furnizorii, partenerii sau
colaboratorii că sediul firmei se schimbă.
– Trebuie să
semnezi contractele cu operatorii de internet, telefonie,
electricitate și apă astfel încât totul să fie funcțional
pentru a îți începe activitatea.
– Discuta cu
proprietarii sediului nou pentru a stabili numărul locurilor de
parcare și cum poți întră în posesia cartelelor de acces.
Designul și
aranjarea noului birou
Mutarea este cel mai bun
moment în care poți să schimbi total designul biroului și în
care poți face o așa numită curățenie generală prin care să
renunți la toate obiectele de care nu mai ai nevoie.
– Dacă ai
aceeași mobilă de birou zgâriata și matuita, dacă scaunele s-au
decolorat sau dacă materialele de la jaluzele sau covoare nu erau
cele mai inspirate, acum este ocazia să faci marile schimbări.
– Un alt avantaj
al mutării este că poți evita greșelile de design și utilitate
pe care poate le-ai făcut în cazul sediului anterior. Poate acum
îți dorești o sala de așteptare, o zona de bucătărie, poate îți
dorești jaluzele care să nu atragă praful.
– În ceea ce
privește echipamentele de la vechiul sediu, analizează dacă nu
este un moment potrivit pentru a reinoi multe dintre acestea. Altfel
asigura-te că se vor integra în noul spațiu de lucru. Ia cu ține
doar ce îți este cu adevărat util.
Astfel, cu o bună
organizare și cu urmarea acestor câțiva pași simpli, mutarea
firmei tale într-un sediu nou se poate face rapid, fără stres și
în siguranță, lăsându-te pe ține să te ocupi de lucruri care
necesită în totalitate atenția ta.