Phoenix Media este lider în piața de DOOH (digital out of home) și singura companie de outdoor din România care furnizează clienților săi date de audiență în timp real (GRP, TRP, Reach, Affinity). Din 2003, Phoenix Media se diferențiază prin inovație ajungând ca după 20 de ani să își câștige renumele de pionier în tehnologia digitală din outdoor-ul românesc și să dețină peste 120 de panouri digitale outdoor.
Într-un an spectaculos, în care competițiile sportive abundă, de la Superliga, Campionatul European din Germania și Jocurile Olimpice de la Paris, Phoenix Media este liantul perfect între informațiile-cheie de ultimă oră, culese de pe Gazeta Sporturilor, și pasionații de sport adevărat, care sunt mereu atenți la cele mai interesante subiecte.
Panourile Phoenix Media, cel mai clar „call to action” pentru branduri
Conform Phoenix Media, un studiu a dezvăluit că publicitatea Out-of-Home (OOH) nu numai că îmbunătățește gradul de conștientizare asupra brandurilor, dar poate, de asemenea, să stimuleze acțiuni concrete și să genereze interacțiuni online semnificative.
Aproximativ 78% din participanții la studiu au reacționat într-un fel sau altul în urma expunerii la o reclamă OOH, confirmând astfel impactul substanțial pe care acest tip de publicitate îl poate avea.
- Unul dintre aspectele notabile ale studiului este că 44% dintre cei care au observat o reclamă OOH au folosit ulterior motoarele de căutare, precum Google, pentru a căuta informații suplimentare despre brandul promovat. Acest lucru subliniază faptul că OOH poate influența în mod pozitiv căutările online și poate suscita interesul publicului pentru a obține mai multe informații.
Phoenix Media continuă să inoveze și să modeleze industria, iar acum pune tehnologia la îndemâna pasionaților de sport și fotbal, ăm așa fel încât să nu rateze niciun moment din sportul lor preferat.