Lansată pe piață în 2019, gama Pop Cola face parte din categoria premium+ și este obținută dintr-o rețetă proprie, marca Merlins Beverages.

Cheloo și Irina Margareta Nistor sunt protagoniștii noii reclame Pop Cola. Apariție în premieră!

Pop Cola este brandul care se bucură de o ascensiune fulminantă în piață, iar cea mai recentă colaborare sparge gheața. Artistul trupei Paraziții, Cheloo, se alătură brandului Pop Cola, care capturează esența gustului vintage de cola și declanșează un val de amintiri „pe bune”!

Alături de juratul emisiunii iUmor se află celebra Irina Margareta Nistor, critic de film românesc, care s-a bucurat de cei mai frumoși ani ai carierei sale începând cu 1980. Iată că la mai bine de 40 de ani distanță, Irina Margareta Nistor este exponentul unei campanii de succes, alături de artistul zilelor noastre, Cheloo.

Reclama în care cei doi sunt protagoniști țintește consumatorii new-age și duce în fața tuturor o fărâmă de trecut și reverberații cinematografice retro. Produsul se adresează publicului definit de atenția pe care o acordă calității, receptiv și atent cu ceea ce consumă.

Gustul timpului este livrat într-o doză concepută pentru consumatorul educat, care prezintă interes față de produsele premium accesibile. Băutura răcoritoare fără conservanți Pop Cola bifează un nou succes, aducând „la aceeași canapea” două generații diferite, într-o perioadă în care amintirea poate dăinui veșnic.

Singura reclamă a protagoniștilor Cheloo și Irina Margareta Nistor consolidează brandul Pop Cola și scoate tot mai mult la lumină valorile unei mărci puternice pe piață.

 
 

Urmărește-ne pe Google News