„Din studiul pe care noi l-am realizat în luna noiembrie pe comunitatea HILS, reiese că 90% din clienții noștri sunt mulțumiți și foarte mulțumiți de apartamentul pe care l-au ales. Noi știam oarecum acest lucru pentru că peste 30% din clienții noștri vin din recomandări ale clienților existenți”, a declarat Octavian Burlan, adăugând că, pe lângă cei care fac recomandări, mai există o categorie de proprietari, cei care aleg să reinvestească în proiectele noi construite de HILS.
:contrast(8):quality(75)/https://static4.libertatea.ro/wp-content/uploads/2025/03/03repextc03-1024x1024.jpg)
Dincolo de gradul de satisfacție a locuitorilor din comunitățile HILS, ei au avut și o serie de sugestii pentru dezvoltator. Este vorba despre aspecte ce privesc spațiile verzi și întreținerea acestora, locurile de joacă și amplasarea lor în cadrul ansamblurilor sau facilitățile oferite și modul în care ele corespund nevoilor locatarilor.
„Toate sunt recomandări pe care le-am implementat deja în proiectele rezidențiale aflate în curs de construcție și în cadrul ansamblurilor deja locuite. Este parte a strategiei noastre să ne îmbunătățim constant, iar locatarii noștri sunt cea mai valoroasă resursă în această direcție”, a precizat Community Manage-ul HILS Development.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_0521bf6a40e7f3ec8b937efa11acf449.jpg)
Soluție de ticketing pentru solicitările locatarilor din cartierele HILS
Tot pentru a răspunde nevoilor locatarilor, precum și pentru a îmbunătăți comunicarea cu aceștia, HILS Development a implementat o soluție de ticketing în cartierele sale, prin care dezvoltatorul poate să gestioneze mai eficient solicitările primite prin telefon sau pe mail. Fiecare tichet deschis este monitorizat în timp real pentru ca răspunsul să fie cât mai prompt și să nu rămână solicitări nerezolvate.
:contrast(8):quality(75)/https://static4.libertatea.ro/wp-content/uploads/2025/03/04repextc0401-1024x724.jpg)
Practic, după ce viitorul proprietar și-a ales noua locuință și antecontractul a fost semnat, departamentul Customer Support preia toate solicitările care apar și se asigură că problemele sunt gestionate cât mai rapid posibil.
În acest context, Octavian Burlan a explicat pașii parcurși din momentul în care un locatar a făcut o sesizare în legătură cu o problemă cu care se confruntă în apartamentul său și până la rezolvarea situației.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_04abe3a9c0b929cb929f5024f8c7b9d5.jpg)
„Preluăm solicitarea și o transmitem către colegii din departamentul care este în măsură să rezolve problema. Unele probleme pot fi rezolvate foarte rapid prin câteva indicații transmise telefonic. Pentru altele, însă, este nevoie ca un specialist să se deplaseze la fața locului, să identifice problema și să găsească cea mai bună soluție pentru a o rezolva. În aceste situații, timpul de rezolvare poate să fie mai mare. Dar imediat ce primim o solicitare, depunem toate eforturile pentru o rezolva în cel mai scurt timp”, a declarat Community Manage-ul HILS Development.
:contrast(8):quality(75)/https://static4.libertatea.ro/wp-content/uploads/2025/03/am15909-684x1024.jpg)
Cum vede HILS Development relația post vânzare cu locatarii
În ceea ce privește relația post vânzare dintre HILS Development și locatari, Octavian Burlan precizează că dezvoltatorul mizează pe optimizarea comunicării cu oamenii, încercând, în același timp, să elimine cauzele care ar putea duce la apariția unor situații neplăcute pentru locuitorii ansamblurilor rezidențiale.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_902d0fc07e917f92e4a42a7e23468a3c.jpg)
„Avem două direcții pentru perioada următoare: pe de-o parte, lucrăm la îmbunătățirea aspectelor ce țin de execuție pentru a diminua în acest fel reclamațiile pe care le primim de natură tehnică și, pe de altă parte, lucrăm continuu la îmbunătățirea comunicării și la timpul de răspuns la solicitările clienților”, a subliniat Octavian Burlan.
HILS Development are în portofoliu 6 proiecte rezidențiale în zona de Est a Capitalei, dintre care trei finalizate – HILS Pallady, HILS Brauner și HILS Splai, și trei în diverse etape de construcție – HILS Republica, HILS Sunrise și HILS Titanium. În iunie 2025 compania urmează să recepționeze prima fază a HILS Republica, cel mai mare proiect de regenerare urbană de tip mixed-use din zona de est a Capitalei, respectiv 2 blocuri cu 370 de apartamente. De asemenea, HILS Development ia în calcul lansarea fazei 2 pentru HILS Republica și continuarea procesului de construcție, conform calendarului asumat, pentru HILS Titanium și HILS Sunrise. De asemenea, HILS Development este în proces de extindere și în alte zone ale Bucureștiului.
Aflați mai multe informații despre studiul privind satisfacția locuitorilor din cartierele HILS și despre proiectele HILS Development.
Episodul HILS ON AIR cu Octavian Burlan poate fi urmărit aici.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_7b5eecd46c2ed116771d8b8d0dc194e5.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_442e1d7e5de0e81ba7eb12213daafa65.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_187c1f98291e213ad1aa19926de767e4.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_f6500557e55d65e3fecc6c3cc31eb6ee.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_f718ab0a097fa424254a7df4d5714081.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_abb79e55a53807b7234568fd0c991b14.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_8a26253e7a892459e5caf9074b97f131.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_47a1cd665e34dc063cde3cfae2078bf0.jpg)