S-a dovedit însă că aceste abordări pot fi mai mult decât măsuri de protecție în pandemie. Conturarea unei experiențe de cumpărare fără întreruperi în magazin este acum esențială pentru succesul comerțului cu amănuntul. Pe măsură ce lumea își revine la normal și magazinele fizice sunt din nou o opțiune pentru cumpărători, comercianții trebuie să pregătească experiențe digitale personalizate care să vină în întâmpinarea așteptărilor clienților.
Un proiect de digitalizare amplu și costisitor poate fi inaccesibil, mai ales pentru firmele mici și mijlocii. Însă, mici ajustări cu instrumente digitale fiabile pot fi exact ce ai nevoie pentru a îmbunătăți și actualiza experiența de cumpărare în magazin. De la dispozitivele potrivite până la Internetul Lucrurilor (IoT), iată care sunt câteva dintre modurile în care tehnologia poate ajuta comerțul.
Creează o experiență atractivă în magazin
Pe măsură ce oamenii s-au închis în casă orientându-se către cumpărăturile online în timpul pandemiei, comercianții au fost nevoiți să dezvolte strategii de comerț online. Cu toate acestea, conform estimărilor, majoritatea cumpărăturilor au fost făcute în magazinele fizice chiar și în vârful pandemiei în 2020. Oricât de comod ar fi să faci cumpărăturile online, se pare că oamenii încă preferă magazinele fizice pentru a atinge, vedea și cumpăra personal ce au nevoie.
Punctele de contact digital bine alese în magazinele fizice pot face diferența când vine vorba de atragerea și păstrarea consumatorilor în magazine. Comercianții pot folosi tehnologia pentru prezentări și reclame atractive în vitrinele magazinelor, sau îi pot implica pe clienți în demonstrații interactive pentru a stimula dorința de cumpărare. Sistemul all-in-one ASUS ExpertCenter E5 AiO oferă atât capabilitățile, cât și flexibilitatea necesare unei utilizări variate, pe tot parcursul zilei, în magazine. Este dotat inclusiv cu un ecran tactil suplimentar orientat spre exterior pentru a permite personalului și clienților să interacționeze prin intermediul demonstrațiilor digitale.
Oferă servicii personalizate
Cumpărătorii din ziua de azi se așteaptă ca vânzătorii să le înțeleagă nevoile și așteptările și să vină cu oferte personalizate. Tot ce trebuie să facă mai departe comercianții este să pună la dispoziția personalului date relevante despre consumatori.
Un vânzător experimentat va ajuta cumpărătorii să găsească articole de nișă, produse substitut, sau să recomande noi produse pe baza achizițiilor anterioare ale clientului. De aceea, au nevoie de dispozitive care să le faciliteze accesul la date și informații despre clienți oriunde s-ar afla în magazin. ASUS ExpertCenter E1 AiO se integrează discret pe tejgheaua magazinului sau poate fi chiar agățat pe perete oriunde în magazin pentru a putea fi accesat rapid.
Companiile pot duce la următorul nivel modul în care sunt accesate datele clienților pentru oferte personalizate, mutându-le în Cloud. Creșterea ratei de conversie și a încasărilor sunt direct corelate cu ofertele personalizate pe nevoile clienților. Comercianții au nevoie să-și organizeze datele despre clienți pentru a obține o imagine completă despre aceștia oricând și oriunde. Platformele tip Cloud care stochează date permit hiper-personalizarea experienței de cumpărare oferind acces la date și recomandări personalizate.
Controlează stocurile în timp real
Menținerea cantității ideale de marfă pentru satisfacerea cererii cumpărătorilor fără a bloca resursele în stocuri excesiv de mari este o reală provocare pentru comercianți. Mai ales în perioade dificile, cum ar fi pandemia, controlul atent al stocurilor poate fi un element stabilizator al afacerii.
Orice comerciant trebuie să-ți monitorizeze în mod atent și în timp real stocurile. În realitate însă, peste 86% din companiile de retail nu folosesc un sistem automatizat de gestionare a stocurilor, bazându-se pe sisteme manuale sau, și mai rău, nici măcar nu urmăresc inventarul.
Monitorizarea stocurilor nu trebuie să fie o sarcină dificilă care să descurajeze companiile să facă acest lucru. Afacerile mici și mijlocii pot începe prin a folosi dispozitive mobile, dar robuste, precum ASUS ExpertBook B3 Detachable. Datorită portabilității, acestea pot fi folosite de către personal atât la birou, cât și în depozit unde, cu ajutorul stiloului cu încărcare rapidă, pot lua notițe și face verificări de documente.
Ajustări inteligente pentru o afacere digitalizată
Afacerile care sunt orientate către client trebuie să aibă o abordare flexibilă și agilă. Dispozitivele ASUS sunt concepute pentru a fi folosite oriunde, în magazin sau în depozit, încorporând hardware puternic într-o carcasă ușoară, dar rezistentă. În plus, în combinație cu soluții digitale avansate, devin investiții rentabile care ajută orice comerciant să își înceapă călătoria către maturizarea digitală într-un domeniu în continuă schimbare.