- Refolks – o echipă de experți care conduce implementarea Workplace din partea Facebook – o platformă socială pentru angajați,
- Oh My Support – specialiști pentru implementarea platformelor individuale de servicii pentru clienți și afaceri Zendesk și Pipedrive.
De unde vine nevoia de o identitate nouă?
Ultimul an și jumătate a fost o perioadă de transformare digitală accelerată pentru multe organizații. Școli care au trecut la predare la distanță aproape peste noapte; companiile obligate să digitalizeze documentele și să asigure un nivel adecvat de securitate; întreprinderile care caută oportunități de optimizare rapidă a costurilor.
Cererea tot mai mare pentru implementarea serviciilor cloud sau pentru o tot mai mare adoptare a soluțiilor utilizate s-au tradus și în schimbări în Fly On The Cloud. Pentru a oferi servicii de calitate fiecărui client, compania și-a dublat rangurile, a dobândit noi competențe și a înființat noi departamente (de exemplu, departamentul de succes al clienților). Modificări au avut loc și în Consiliul de supraveghere și în structura organizațională a companiei.
A fost necesar să alegem o singură specializare pentru a răspunde mai bine și mai complet nevoilor clienților noștri. Reconstrucția structurii organizaționale are un impact individual asupra fiecăruia dintre noi. Fiecare membru al echipei – fie că este FOTC, Refolks sau OMS – își poate concentra eforturile asupra dezvoltării unei expertize specifice – spune Piotr Wieczorek, CEO FOTC.
FOTC își concentrează toate eforturile pe Google Cloud
Alegerea strategiei unice Google ne va permite să ne concentrăm pe o singură soluție, să explorăm și mai mult secretele ecosistemului și să dezvoltăm strategii dedicate pentru clienții noștri – subliniază Piotr Wieczorek.
Implementarea strategiei alese va permite aprofundarea relației cu furnizorul de servicii, ceea ce se va traduce, printre altele într-o cooperare mai strânsă cu inginerii Google Cloud, o mai bună dezvoltare a unei strategii de migrare sau debut în cloud, posibilitatea de a oferi beneficii financiare competitive și de a optimiza costurile serviciilor cloud, de a crea mai multe materiale educaționale gratuite sau de a organiza evenimente din își dedicate industriei. Este, de asemenea, și o mutare care permite cooperarea cu alți experți în tehnologiile cloud și obținerea mai rapidă de competențe în cadrul organizației.
Planurile noastre pentru trimestrul viitor includ, de asemenea, lansarea asistenței 24/7 pentru serviciul Google Workspace și deschiderea sucursalelor în alte țări din Europa Centrală și de Est, spune FOTC într-o declarație de pe propriul site web.
FOTC – Partenerul tău în călătoria spre Google Cloud
FOTC (fostul Fly On The Cloud) este partener oficial Google Cloud din 2014. În ultimii șapte ani, compania a sprijinit organizațiile publice și unitățile de învățământ, precum și întreprinderile private mici, mari și mijlocii în dezvoltarea potențialului lor în cloud-ul public. În prezent, are sucursale în Polonia, România, Bulgaria, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria și Ucraina. Are 70 de experți la bord, inclusiv ingineri certificați, arhitecți și specialiști în securitate și rețea. În prezent, cooperează cu aproape 2.000 de companii, inclusiv cu Revolut, AmRest sau Booksy.
În 2020, Google Cloud a acordat FOTC specializarea Work Transformation, confirmând un nivel suficient de ridicat de cunoștințe, competențe și experiență în implementarea serviciului Google Workspace, cât și premiul EDU Cloud Impact 2020 pentru sprijinirea școlilor și universităților în realizarea transformării digitale în fața pandemiei.