O platformă inovatoare este pusă la dispoziția publicului de către compania StillCo.
Un instrument util pentru companii și nu numai
În cadrul spațiului virtual este mult mai ușor să se transmită facturi și alte tipuri de documente importante, inclusiv cele care trebuie trimise spre ANAF. Însă, clienții trebuie să țină cont și de platforma de pe care lucrează și trimite aceste documente. O companie de software din Galați a dezvoltat un instrument special și anume platforma de facturare inregistrata cu sistemul national.
Acesta este un produs dezvoltat special, privind modificarea propusă de ANAF, cu privire la transmiterea și primirea facturilor în spațiul virtual. Mai mult decât atât, pe platforma StillCo aceste procese sunt mult simplificate, lucru care ușurează munca antreprenorilor și a contabililor. Pentru realizarea acestei platforme inovatoare s-a luat în calcul o experiență de zeci de ani a echipei de la StillCo pentru a ajunge la produsul finit și anume la eFactura de la StillCo.
E-factura de la StillCo – ce anume oferă ea?
S-a constatat foarte mult în ultima vreme o trecere a activității în online, deoarece acesta nu implică deplasări costisitoare și timp pierdut. Astfel, clienții care au afaceri doresc să eficientizeze transmiterea facturilor, dar și să fie la curent cu documentele fiscale trimise. În felul acesta toată lumea va avea o evidență clară a documentelor, inclusiv contabilii și cei care folosesc serviciile digitale frecvent.
Nu doar persoanele juridice și companiile sunt interesate de digitalizare, deoarece le ușurează munca, ci și persoanele fizice. Acestea pot beneficia și ele de platforma e-Factura StillCo, cu ajutorul unei semnături digitale de la orice provider autorizat. Viitorii clienți obțin mai ușor și mai rapid această semnătură datorită parteneriatului semnat cu Certsign. Desigur, companiile vor fi acelea care vor profita mai mult de acest parteneriat, utilizând doar o conexiune bună la Internet.
Platforma eFactura StillCo, o soluție inovatoare ușor de folosit
Sistemul de gestiune al companiilor trebuie să fie întotdeauna sincronizat cu SPV-ul companiei. După ce se obține semnătura și este înregistrată la ANAF, orice companie trebuie să implementeze transmiterea către SPV a facturilor în format XML.
Platforma eFactura StillCo are toate aceste funcții noi și are funcționale canalele de anexare documente și mesagerie ANAF. Echipa de aici ajută prin interfața ei modernă orice companie, mai ales în zona de audit și contabilitate primară.
Digitalizarea este un proces automat care odată ce este setat, funcționează impecabil, lăsând întreprinzătorii să se concentreze strict pe partea de business. Ro eFactura este un instrument modern, adaptat nevoilor tuturor.
Mai multe detalii se pot obține direct de pe pagina oficială stillco.ro.