Omul de afaceri anunță, astăzi, din postura de unic acționar, un nou plan de dezvoltare a conceptului House of Beauty Clinic, clinică medicală care are deja două locații în București (Pipera și Piața Alba Iulia). Preocupat în permanență să perfecționeze actul medical conform noilor protocoale elaborate la nivel mondial, antreprenorul se asigură, clipă de clipă, ca activitatea din cele două clinici pe care le deține să se desfășoare la cele mai înalte standarde, pentru a oferi pacienților servicii medicale profesioniste, lipsite de durere și la o calitate superioară.
„Cine trece pragul clinicilor House of Beauty Clinic trebuie să fie perfect conștient de faptul că actul medical și soluțiile de tratament de care se va bucura sunt decise punctual, în funcție de afecțiunile pe care le descoperă medicii clinicii, în baza unor investigații specifice, realizate aici. După o anamneză 360 de grade, medicul specialist va anunța pacientul care este diagnosticul, dar și care este protocolul de tratament impus. Aparatele de ultimă generație pe care le avem, dar și materialele pe care le folosim, garantează faptul că rezultatele vor fi unele de 5 stele.”, explică Ibrahim Bahbahani, owner House of Beauty Clinic.
Conceptul House of Beauty Clinic a fost elaborat, încă de la început, ca un spațiu medical care să aducă la îndemâna pacientului absolut tot ce ar putea avea nevoie, stomatologic vorbind. Aşa se face că astăzi, ambele locaţii din Capitală reuşesc să asigure tratamente de la A la Z, fără ca pacientul să apeleze la servicii externe. Clinicile au organizate circuite medicale bine puse la punct cu secție de radiologie dentară, estetică dentară, pedodonție, endodonție, ortodonție, protetică dentară, parodontologie sau chirurgie orală.
House of Beauty Clinic luptă inclusiv cu teama pacienţilor de stomatolog, prin intermediul cunoştinţelor de psihologie ale asistentelor medicale care profesează aici, care cunosc foarte bine tiparele comportamentale.
„Vrem să ştergem astfel din mintea pacienţilor imaginea învechită a stomatologiei şi să îi ajutăm să se convingă de faptul că astăzi mersul la dentist devine chiar o plăcere, în condiţiile în care tratamentele sunt lipsite de durere! Tot la capitolul „stomatologia altfel”, includ şi faptul că House of Beauty Clinic se ocupă şi de transportul, dar şi de cazarea pacienţilor străini, întrucât avem un număr considerabil, astfel că, pe toată durata tratamentului din România, o persoană delegată va avea grijă de şederea lor aici”, explică în continuare omul de afaceri Ibrahim Bahbahani, unic acționar al clinicilor House of Beauty Clinic.
Există, de altfel, două mari misiuni pe care și le-a asumat omul de afaceri atunci când a decis să dezvolte business în domeniul stomatologiei. Pe de o parte, se concentrează pe educarea pacientului și, pe de alta, pe educația medicilor care activează în clinică.
„Ne-am axat, încă de la început, pe educarea pacientului. Vrem ca toţi cei care ne trec pragul să fie conştienţi de importanţa sănătăţii dentare asupra întregului organism. Specialiştii noştri explică publicului larg, inclusiv prin materiale video postate în mediul online, proceduri stomatologice inovatoare, despre care majoritatea poate nici nu ştia că există. Tot acolo, încercăm să expunem serviciile House of Beauty Clinic într-o manieră cât mai simplă, pentru ca pacienții să știe către ce proceduri se pot îndrepta, în funcţie de problemele dentare de care suferă, dar şi să ia la cunoştinţă faptul că astăzi putem trata într-o manieră prietenoasă ceea ce în trecut era chinuitor.”, conchide Ibrahim Bahbahani.
Medicii sunt, de asemenea, doar profesioniști cu experiență vastă în domeniul stomatologic, care intră în echipa House of Beauty Clinic doar după ce demonstrează un portofoliu important de pacienți tratați și o serie importantă de cursuri de specialitate absolvite.