Pentru mulți dintre noi, un ghiozdan, un penar, caietele și hainele necesare pentru a merge la școală reprezintă lucruri absolut normale, a căror existență nu pare să ne preocupe vreodată. Însă există și oameni mai puțin norocoși pentru care aceste obiecte de bază lipsesc din normalitatea de zi cu zi. Acest lucru duce la un dezechilibru cu impact și consecințe pe termen lung în viețile tinerilor ce provin din medii defavorizate.

KFC și World Vision România își unesc forțele pentru a oferi copiilor o șansă la educație. În perioada 7 octombrie –  7 noiembrie, în toate restaurantele KFC din țară se desfășoară o campanie de strângere de fonduri pentru ei. Oricine are posibilitatea  de a susține această cauză printr-o donație, la casa de marcat sau la kiosk-ul de comandă, atât cash, cât și contactless, aceasta nefiind condiționată de achiziția de produse. Fiecare contribuție este importantă, indiferent de cuantumul acesteia. Sprijinul oferit de fiecare dintre noi reprezintă uneori singura șansă pe care un copil o are la un viitor normal. La finalul campaniei, KFC va dona întreaga sumă către World Vision România.

De-a lungul celor 13 ani de colaborare, peste 1.350 de copii au trăit emoția primei zile de liceu și au înțeles că au posibilitatea de a-și îndeplini visurile datorită sprijinului oferit de cei care au donat alături de noi. Ne propunem ca și anul acesta să spunem „prezent” în număr cât mai mare și să ajutăm astfel la combaterea abandonulului școlar – una dintre principalele probleme ale societății românești. 

Mai multe informații despre campanie, dar și povești ale unora dintre copiii pe care am avut ocazia să îi ajutăm până în prezent sunt disponibile pe:  https://www.kfc.ro/visurimici/ 

 
 

Urmărește-ne pe Google News