Comunicarea ofertelor se concentrează pe cerințe diferite ale consumatorilor și, prin urmare, se află într-o relație simbiotică una cu cealaltă. Acesta este un aspect care se reflectă în utilizarea hibridă a canalelor de către consumatori, care este în continuă creștere. MEDIA Central deja colaborează din 2019 cu Offerista Group pentru a răspunde cât mai bine cerințelor clienților în ceea ce privește comunicarea completă a ofertelor.
Cu peste 130 de angajați în 8 locații din Europa,
acum Offerista Group face parte din consorțiul MEDIA Central. Acest nou
parteneriat înseamnă că ambele companii își propun să facă față cererii în
continuă creștere, oferind cele mai bune servicii posibile dintr-o singură sursă.
Prin utilizarea strategiilor cross-media, clienții ar trebui să beneficieze de
o acoperire globală mult mai mare. Consorțiul MEDIA Central, este în același
timp și agenție media independentă, cu servicii complete, și va continua să
monitorizeze toate canalele într-o manieră neutră și în conformitate cu
cerințele clienților.
Stefan Hamacher și Ingo Wienand, Managing Directors MEDIA Central „Offerista Group este sinonimă cu excelența digitală și ne sprijină în activitatea noastră de bază. După o lungă perioadă de colaborare de succes, am decis acum să devenim împreună o familie și să îmbunătățim comunicarea ofertelor pentru clienții noștri din sectorul de retail”.
Benjamin Thym, CEO Offerista Group : „MEDIA Central are de peste 20 de ani un succes fabulos și în calitate de lider de piață pe segmentul de Drop Mailing, este un gigant în această industrie. Așteptăm cu nerăbdare să facem parte din echipă și să creăm împreună o poveste de succes!”
Înființat în 1997,
consorțiul MEDIA Central s-a specializat în comunicarea de business și s-a
transformat într-o agenție de media independentă, lider pe segmentul de Drop
Mail. Grupul oferă o gamă largă de produse clienților săi, bazându-se pe cele
mai inovatoare soluții de Geo Targetare, acoperă, de asemenea și soluțiile
complete de publicitate în sectoarele out-of-home, radio și media digitală,
alături de obiectivul său principal de comunicare offline a ofertelor.
Offerista Group înființată
în 2008, este specializată în soluții digitale de promovare personalizată
pentru segmentul de retail și deține o rețea dedicată cumpărătorilor. Cu un
accent principal pe retail, compania oferă soluțiii de publicitate flexibile,
pe mai multe canale și consultanță pentru aproximativ 1.600 de brandurii
internaționale de retail. Odată cu dezvoltarea de noi produse, cum ar fi
Offerista Discover, un format digital pentru comunicări personalizate pentru
segmentul de retail, Offerista Group s-a impus ca un jucător inovator pe piață.
Pe piața din România, vom
continua să oferim clienților noștri soluții de promovare digitală pe toate
canalele relevante, cu care pot atinge tot parcursul digital al consumatorului.
Offerista Group este reprezentată local de către
Cătălin Pațachia – Country Manager România.