„Siguranța pacienților este principala noastră prioritate, iar #TratamentulTauLaIndemana vine în ajutorul pacienților cu afecțiuni grave, pentru care pandemia aduce provocări suplimentare în ceea ce privește administrarea tratamentului și accesului la terapiile de care au nevoie. Am creat o platformă ușor de folosit, care este o punte de legătură între pacient, medicul curant și farmacist, gândită să îmbunătățească accesul la tratament și să eficientizeze managementul bolii”, a explicat Ahmed ElNawawi, Oncology General Manager Novartis România.
#TratamentulTauLaIndemana oferă pacienților, dar și profesioniștilor din domeniul sănătății, medicilor, și farmaciștilor posibilitatea de a rezerva tratamentul prescris în cea mai apropiată farmacie disponibilă.
Programul #TratamentulTauLaIndemana poate fi accesat prin platforma online www.tratamentultaulaindemana.ro sau apelând numerele de telefon gratuite *5555 pentru apelurile de pe telefonul mobil sau 031 005 5555 din rețelele fixe, în intervalul orar 8.00-20.00.
Medicul curant, personalul care oferă servicii de asistență medicală sau pacientul încarcă rețeta electronică în platforma www.tratamentultaulaindemana.ro, iar farmacia care dorește să proceseze comanda semnalează acest lucru, utilizatorii fiind informați prin intermediul sistemului. Pacientul primește o notificare cu privire la farmacia la care poate merge să își ridice tratamentul prescris.
Accesarea programului cuprinde câțiva pași simpli, iar call-center-ul dedicat este la dispoziția tuturor utilizatorilor, fie că sunt pacienți, medici sau farmaciști, pentru a-i ghida de-a lungul procesului și a asigura cel mai rapid acces posibil la terapiile prescrise.