Descoperă în continuare tipurile de evenimente private pe care le poți organiza într-un ballroom Bucureşti!
Ce evenimente poți organiza într-un ballroom din orașul București?
- Nunți și botezuri
Ballroom-urile continuă să fie alegerea principală a celor care vor să aibă alături cât mai mulți oameni cu ocazia celor mai importante momente din viață. Spațiul este generos, fiind suficient loc pentru mese, ring de dans, photobooth, bar și candy bar. Iar dacă visezi la o nuntă într-o sală de evenimente elegantă, ballroom-ul este cea mai bună alegere.
- Petreceri aniversare
Dacă ești genul de persoană căreia îi place să petreacă împreună cu familia, prietenii și colegii, ai nevoie de o sală de evenimente cât mai încăpătoare, unde să aveți spațiu suficient pentru distracție.
Fie că este vorba de un majorat, de o aniversare sau o onomastică, o sală de tip ballroom în București este potrivită pentru aceste ocazii.
În plus, datorită organizatorilor care se gândesc la toate detaliile, poți alege meniuri festive sau un bufet bogat de unde invitații să aleagă ce le este pe plac.
- Evenimente corporate și conferințe
Dacă ai responsabilitatea organizării unei conferințe, a unui seminar sau a unei petreceri business, ballroom-urile sunt spații potrivite și pentru astfel de ocazii.
Sala, fiind atât de spațioasă, poate fi împărțită în zone de networking și activități, zone de prezentări, dar și zone de servit masa, dacă vrei să incluzi în program și acest detaliu.
- Petreceri de sărbători și baluri de absolvire
Nu în ultimul rând, trebuie să menționăm și petrecerile de Crăciun sau Halloween, balurile de absolvire, evenimentele de sfârșit de an și ceremoniile de premiere.
Poți amenaja sala astfel încât să fie potrivită în oricare dintre aceste contexte. În plus, ai alături echipa de profesioniști care se ocupă de administrarea locației. Aceștia te pot ajuta cu decoruri, mese, scaune și mâncare, cu personal calificat, dar și cu contacte pentru fotografi, DJ-i sau artiști.
Cum organizezi un eveniment fără cusur?
Planifică din timp, pe lista ta de lucruri de făcut trebuie să ai următoarele puncte:
Alege data potrivită
Primul pas este să alegi o dată pentru eveniment și să rezervi ballroom-ul din timp. În București, ballroom-urile sunt foarte solicitate, mai ales în sezonul nunților și al sărbătorilor. Verifică disponibilitatea și asigură-te că ai spațiul rezervat cu câteva luni înainte.
Stabilește un buget clar
Sălile de eveniment din București au diverse pachete în funcție de servicii – de la catering la decor, chiar și pentru muzică. Stabilește un buget clar, îți va fi mai ușor să alegi ce este mai important pentru tine și vei ști unde merită să investești pentru ca evenimentul să fie cât mai plăcut.
Creează un program
Începe cu o primire prietenoasă, urmată de un discurs de bun-venit. Planifică apoi momentele cheie – fie că este vorba de tăierea tortului la o nuntă, fie că este vorba de înmânarea unor diplome speciale, cum ar fi o diplomă pentru cel mai iubit profesor, în cadrul unui bal de absolvire.
Pentru evenimente de neuitat, Velveto.ro te așteaptă cu nouă spații potrivite pentru cele mai importante momente din viața ta! Saloanele de evenimente Velveto îți pun la dispoziție decoruri unice, servicii profesionale și spații versatile, pentru nunți și botezuri și până la petreceri corporate.
În plus, locațiile lor sunt situate într-un cadru natural, pe marginea Lacului Tei, perfect pentru fotografii memorabile.
E timpul să te apuci de planificat – nu uita să rezervi din timp ballroom-ul în Sectorul 2!