Într-un domeniu dinamic așa cum este mediul e-commerce, unde inovația și flexibilitatea susțin succesul, magazinele online trebuie să răspundă cât mai bine nevoilor clienților pentru creșterea satisfacției acestora. Astfel, furnizorul de plăți amânate PayPo inovează cu o metodă alternativă de plată ce presupune plata în rate flexibile. Concret, numărul de rate depinde de valoarea tranzacției – cu cât este mai mare, cu atât mai multe rate.
”Suntem mândri să venim în sprijinul partenerilor noștri, deschizând ușa către o gamă mai mare de tranzacții, și anunțăm astfel o completare interesantă la serviciile noastre financiare de la PayPo, odată cu introducerea noului nostru produs de plată în rate. Acest nou serviciu, care permite plăți în 4 până la 6 rate lunare, subliniază angajamentul nostru de a oferi clienților noștri o flexibilitate de neegalat. Înțelegem nevoile diverse ale consumatorilor și ne străduim să oferim soluții care să le susțină stilul de viață și planificarea financiară.” a declarat Raul Durma, General Manager of PayPo in Romania.
Noul serviciu de plată în rate oferit de PayPo este disponibil odată ce o tranzacție a fost plătită integral.
Procesul funcționează astfel: clientul selectează PayPo ca plată în coșul de cumpărături și confirmă tranzacția cu un cod SMS. Apoi, după aprobare ori la rambursare are posibilitatea de a alege plata în 30 de zile pentru suma integrală sau să selecteze împărțirea sumei totale în rate.
”Scopul lansării acestui produs, conceput pentru a completa oferta noastră existentă de amânare a plăților pe 30 de zile, este de a îmbunătăți capacitatea de cumpărare a clienților noștri, permițându-le să facă alegeri în cunoștință de cauză fără a sacrifica securitatea financiară sau comoditatea. Oferind posibilități de plată ușor gestionabile, nu numai că facilităm o experiență de cumpărături mai accesibilă, ci și dăm putere clienților noștri cu instrumentele de care au nevoie pentru autonomie financiară.” a completat Raul Durma, General Manager of PayPo in Romania
La nivel global, Mastercard constată că 19% dintre consumatori confirmă că folosesc plata în rate ca metodă de plată, iar 50% iau în considerare utilizarea acesteia în viitor. Conform specialiștilor în domeniul financiar, în 2024 piața plăților de tip BNPL (Buy Now Pay Later) va avea o creștere estimată de 48%. Emarketer.com estimează că 32,8 milioane de tineri din generația Z vor folosi portofele mobile, iar peste 43% dintre ei vor folosi BNPL. Până în 2027, adoptarea de către generația Z a ambelor metode de plată se va corela aproape cu utilizarea aceleiași metode de plată ca și milenialii.
PayPo este o companie înfiinţată în Polonia în 2016, iar în 2022 a început extinderea regională, prima piaţă fiind România. Potrivit datelor PayPo, magazinele care pun la dispoziție această formă de plată își cresc valoarea coșului cu 20% în medie. Plățile PayPo sunt disponibile deja pentru Andzela, Deezee, Kalapod, dEpurtat etc