Brandul și-a propus să evidențieze un stil funcțional prin mobilier și toate elementele decorative instalate, iar cele mai noi campanii sunt communicate prin intermediul ecranelor digitale din policarbonat. Cu acest nou concept, Pull&Bear investește în cel mai recent sistem de self-checkout, parte a strategiei de digitalizare a magazinului, oferind clienților o experiență de cumpărături caracterizată prin inovație, funcționalitate și versatilitate.
Dispuse pe o suprafață totală de 572 m2, finisajele decorative rafinate și simplificate pun în valoare noua modalitate de expunere a articolelor de îmbrăcăminte, aflate pe o structură reglabilă și inovatoare, totodată facilitând un câmp vizual mai larg asupra celor mai recente colecții și funcționalități. Interiorul magazinului îmbină nuanțe albe, finisaje metalice și elemente luminoase, adaptate caracteristicilor spațiului bine organizat.
Odată cu noul concept de magazin, Pull&Bear pune la dispoziția clienților săi colecția exclusivă și nou lansată, creată în colaborare cu LEE. Acest parteneriat prinde viață într-o colecție capsulă care își propune să suprindă esența unei țesături iconice, bazându-se pe moștenirea occidentală pentru care Lee® este recunoscută și adaptând-o la trendurile actuale. Rezultatul obținut este pus în valoare printr-o linie de tricouri, jachete, blugi și accesorii, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, prezentate într-o colecție puternică și modele ultra-contemporane, care se bazează pe experiența ambelor mărci consacrate.
Mai multe informații:
@pullandbear
DESPRE PULL&BEAR
Pull&Bear este definit printr-un un spirit tineresc, vibrant și creativ, mixând într-un mod jucăuș influențele scenei internaționale de clubbing, cu mișcările sociale globale și nu în ultimul rând, cu lumea artei și a muzicii. Brandul creează distracție în modă pentru cei care se află în prim-planul culturii sociale.
Pull&Bear are două linii vestimentare diferite în fiecare secțiune, una dedicată femeilor și alta bărbaților. Divizia Pacific Republic prezintă articole pentru femei și se adresează în special publicului teen, pe lângă colecțiile uzuale care integrează cele mai noi tendințe în modă. În secțiunea dedicată bărbaților, Pull&Bear expune articole din divizia dedicată celor mai tineri, denumită XDYE, ale cărei piese vestimentare sunt inspirate din lumea activităților în aer liber, a muzicii și a sportului.Comunitatea #pullandbear continuă să crească, creând o comunitate internațională inspirațională bazată pe diversitate și valori comune.
Brandul are o rețea comercială internațională de aproximativ 800 de magazine fizice, dintre care 27 pe plan local și magazinul online pe pe www.pullandbear.com.