Evenimentul aniversar a avut la bază un concept creativ surprinzător, în care membrii comunității au contribut la crearea scenariului. Astfel, ei au fost cei care, cu ajutorul tehnologiei, au decis elementele cele mai importante ale evenimentului, precum interacțiunile și scenografia. De la galeria interacțiunii cu membrii comunității, până la oaza senzorială și colțul care invită la exprimarea creativității într-un spațiu comun, sărbătoarea IQOS a fost o invitație la conectare. Individual sau împreună, fiecare dintre experiențele așezate pe harta evenimentului au reprezentat o ocazie de a contribui la energia unui univers în care totul e posibil.

În ultimii 10 ani, de când s-a lansat, IQOS a oferit utilizatorilor produselor brandului experienţe reale şi virtuale prin intermediul evenimentelor organizate offline şi a platformei online IQOS Club. Aici, fiecare membru poate să găsească activități care îl reprezintă, să își personalizeze profilul așa cum își dorește și să interacționeze cu alți membri ce împărtășesc experiențe şi valori comune.

Călătoria către un viitor fără fum continuă, iar aniversarea a 10 ani de IQOS şi experienţele oferite membrilor comunităţii reprezintă un moment cheie din această călătorie şi promisiune pe care brandul o face pentru viitor.

Material sustinut de IQOS.

IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.

 
 

Urmărește-ne pe Google News